چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل: پیام مدیران شهرستان به مردم باید پاسخگویی ، تکریم مردم و کار بی منت باشد


جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل با حضور آیت ا… فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت برگزار گردید.
اختصاصی همای گیلان، فرماندار سیاهکل در این جلسه ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد ماه پر برکت رجب و عید نوروز با بیان سابقه دینی و قدمت تاریخی شهرستان اظهار داشت : دیلمان خاستگاه تشیع بوده است و زمزمه و شروع مذهب تشیع در این سرزمین آغاز و فرهنگ تشیع به نوعی وامدار مردم دیلمان می باشد.
محمود صوفی افزود : امروز با این همه سابقه دینی و تاریخی و جغرافیای منحصر به فرد علیرغم خدمات صورت گرفته درطول ۴۰ سال گذشته هنوز شاهد محرومیت در شهرستان می باشیم.
وی تصریح کرد : مردم ولایتمدار شهرستان سیاهکل در تمام صحنه های انقلاب اسلامی حضوری پر رنگ داشته اند و تو دهنی به دشمنان این نظام وارد کردند و در ۲۲ بهمن امسال نیز حضوری پر رنگ داشتند و این پیام مردم به مسئولین شهرستان است و پیام مدیران شهرستان به مردم باید پاسخگویی ، تکریم مردم و کار بی منت باشد و مدیران شهرستان مکلفند مردم را همواره مورد تکریم قرار دهند.
مردم شهرستان سیاهکل علیرغم همه مشکلات ، مردمی با فرهنگ هستند و امروز کمتر شهرستانی می بینیم که مثل شهرستان سیاهکل شاهد محرومیت و استضعاف مردم باشیم و با این که در طول ۴۰ سال گذشته خدمات زیادی صورت گرفته است و گازرسانی به مرز ۹۴ درصد و برق رسانی به ۹۸ درصد رسیده است و با
پیگیری های مسئولین استانی و نماینده محترم انتظار داریم این شاخص ها در سال آینده رشد چشمگیری داشته باشند.
ایشان با تاکید بر رشد و ارتقای تکریم مردم بیان کرد : شهرستان سیاهکل با این قدمت تاریخی و فرهنگی از داشتن یک سینما که مروج فرهنگ و ارزش های امام (ره) و انقلاب باشد محروم است و هنوز از خیلی زیرساخت هایی که نیاز ضروری شهرستان است محروم می باشد و انتظار داریم که با پیگیری های صورت گرفته و با بلند نظری و نظر مساعد استان و مدیران کل در سال آینده شاهد کاهش محرومیت ها باشیم .

قبل از تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان، آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت به همراه فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهر سیاهکل به مقام شامخ شهداء ادای احترام نمودند و در ادامه ضمن نشست در دفتر امام جمعه سیاهکل، با حضور در منزل یکی از والدین شهدای هشت سال دفاع مقدس و یک جانباز جنگ تحملی با آنان دیدار و گفتگوی صمیمی بعمل آوردند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …