چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ؛ تعاونی ها از ارکان مهم اقتصاد کشور هستند

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: در راستای استفاده واقعی از ظرفیت این بخش، بویژه فعال سازی شرکت های تعاونی بزرگ که دارای ظرفیت اشتغال زایی بالایی می باشند، باید اهتمام ویژه ای به کار گرفت تا بتوان از کلیه مزیت های این بخش در راستای توسعه شهرستان استفاده کرد.

همای گیلان،به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ مهندس حیدری ضمن تقدیر از پرسنل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران تلاشگر تعاونیها، از کلیه مسئولین شهرستان خواست تا تقویت همکاریهای بین دستگاهی را در عرصه عملکرد تعاونیها و در نهایت امر ایجاد اشتغال مولد، عینیت ببخشند.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: باید تعاونی ها در جلسات مشترک دلایل موفقیت و ناکامی های خود را مطرح کرده تا با استفاده از تجربیات هم امور مربوط به خود را گسترش دهند.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: لازم است اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با تقویت تعامل بین دستگاهی با ادارات متولی نسبت به فعال کردن هر چه بیشتر تعاونی ها برای رونق کسب و کار و تولید و اشتغال اقدام کند.
حضور تعاونی ها نه تنها در بخش اقتصادی بلکه در سایر بخش های کشور نیز ضروری است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …