چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در مراسم افتتاحیه پروژه های شهرداری مطرح کرد: تکمیل پروژه طرح حرم در راستای منافع شهرستان در دستور کار است

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: با انتخاب یک تیم بسیار قوی و متفکر که بعنوان هیات امنای حرم منصوب شدند، نوید بخش رفع انسداد موضوعی که سالیان طولانی آزار دهنده مرم شهرستان است دیده می شود.
همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ رحیم حیدری در این مراسم اظهار داشت: در شرایطی که کشور با کمبود اعتبارات مواجه است در سایه تلاش و فکر و اجرای برخی از پروژه های عمرانی شهرستان با هم افزایی مسئولان شهرستان زمینه خدمات رسانی به مردم فراهم شده است.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفه ادامه داد: در شرایطی که تحریم های ظالمانه ای از سوی استکبار جهانی بر کشور حاکم است کشور به استقلال خود متکی است، نمونه ای از این تلاش و استقلال را را در مجموعه شهرداری و شورای شهر می بینم که با تمام وقت ، امکانات و اعتبارات و سایر ظرفیت ها استفاده می کنند تا بتوانند گوشه ای از مشکلات مردم را رفع کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان یادآور شد: به عنوان مثال خیابان ۳۵ متری از میدان سلطان سید جلال الدین اشرف ( ع ) تا حرم مطهر را یک شرکتی که با انواع و اقسام کارهای کارشناسی و سایر موارد تخصصی و دیدن آسب های احتمالی به نتیجه رسیده اند قرار داد های نهایی در حال بسته شدن است و در عین حال هیئت امنای حرم هم یک تحرکی پیدا کردند تا بتواند مغازه های اطراف حرم را تملک کند و توسعه بدهند.
حیدری اذعان کرد: با این اقدامات هیئت امنای حرم مطهر و اجرای طرح ها به عنوان یک ظرفیت شهرستان می تواند یک نوع سد شکنی و بن بست شکنی ایجاد شود تا شهرستان بعد از سالها رنج در این زمینه در مسیر خوبی قرار گیرد.
فرماندار آستانه اشرفیه ادامه داد: شورا و شهرداری تلاش می کنند که عدالت محور حرکت کنند و بر اساس محلات ۱۲ گانه توزیع خدمات و امکانات را به صورت عدالت محور داشته باشند برای اینکه همه به طور یکسان بهره مند شوند.
وی در پایان گفت: شهردار و شهردارچی ها به عنوان نماد تفکر اعضای شورای شهر هستند همه همتشان این است که تمام زمینه ها و مظاهری که موجب مزاحمت شهروندان می شود آنان را برطرف سازند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …