چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در کمیته آرد و نان مطرح کرد؛ نان به عنوان اصلی ترین ارزاق مصرفی مردم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: موضوع آرد و نان از دغدغه های اصلی مردم می باشد و مسئولین و متولیان امر می بایست تلاش های خود را در مرتفع نمودن این مشکل بیشتر کنند.
همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ مهندس حیدری در نشست بررسی مشکلات حوزه غله و آرد و نان شهرستان اظهار داشت: افزایش مرغوبیت نان، افزایش رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت. لذا باید نظارت و بازرسی‌ها بر عملکرد خبازان جهت بالابردن کیفیت و مرغوبیت نان بیشتر شود.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه نباید رضایت عموم را فدای رضایت تعدادی خاص کرد گفت: نانوایانی که کیفیت پخت نان را ارتقا داده و رضایت اهالی و مسئولان را فراهم می کنند به طریق مقتضی مورد تشویق قرار گرفته و متصدیانی که در این امر تخلف کنند تنبیه شوند.
نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: باید چند واحد نانوایی کشیک در شهر باشد که به شهروندان و مسافران در ساعات خارج از زمان معمول ارائه خدمات دهد. جهت تشویق این واحدها میتوان تامین نان رستوران ها، ساندویجی ها و… را به آنها سپرد.
حیدری در پایان تاکید کرد: باید با کارشناسی و برنامه ریزی اصولی سهمیه آرد نانوایی ها عادلانه شود و سهمیه بیشتری برای نانوایانی که نان با کیفیت تری در اختیار مردم قرار می دهند در نظر گرفت.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …