چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان سیاهکل در جلسه شورای اداری سیاهکل:دوران خدمتگزاری سند افتخار ی برای ماست

اختصاصی همای گیلان:جلسه شورای اداری سیاهکل با حضور ایرج ندیمی نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل، شیدایی امام جمعه، حیدری فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات محلی برگزار شد؛ فرماندار شهرستان سیاهکل در این جلسه گفت: امیدوارم در سال اقتصاد ملی و مدیریت جهادی بتوانیم منشأ آثار خوبی باشیم؛ این شعار می تواند خیرات خوبی داشته باشد اگر به آن عمل شود و فقط به نوشته ها بسنده نشود.

SAM_0892
حیدری با اعلام این مطلب که نامه ای به مدیران داده ایم تا عملکرد، برنامه ها و نیازهای خود را بیان نمایند افزود: متأسفانه تعداد کمی از مدیران، برنامه آینده خود را بیان نموده اند که این نشان دهنده این است که باید کلاس های آموزشی در جهت برنامه نویسی به مدیران ارائه کرد.
وی هم چنین تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند:”اگر درس نخوانید حرام است در مدرسه بمانید” این جمله نشان می دهد که هرکدام ازما مدیران باید کاری کنیم که در دنیا و آخرت شرمنده نشویم زیرا دوران خدمت ما سند افتخاری برای ما خواهد بود.
فرماندار شهرستان سیاهکل خاطر نشان کرد: یکی از معضلات اساسی جامعه، اشتغال است که باید به آن توجه اساسی شود.
حیدری اضافه کرد: متأسفانه یکی از مشکلات سرمایه گذاران در بخش خصوصی بروکراسی اداری است که ما در این زمینه با تشکیل کارگروه در محل فرمانداری و تصمیم در خصوص آن، سرمایه گذاران را نسبت به سرمایه گذاری دلگرم نمایند، و این امرموجب تسریع در انجام امور خواهد شد.

SAM_0885 SAM_0888 SAM_0890 SAM_0891 SAM_0896 SAM_0897 SAM_0898 SAM_0899 SAM_0901 SAM_0902 SAM_0903 SAM_0904 SAM_0906

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …