چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار فومن خبر داد خسارت ۲۱ میلیارد ریالی برف به فومن

اسماعیل قربانزاده عصر امروز در مراسم تجلیل از خادمین بخش دولتی و خصوصی، اظهار کرد: بحران برف در این شهرستان با همکاری مردم و مسئولان به خوبی مدیریت شد.

139211151803444372052453

وی با اشاره به اینکه برف اخیر ۲۱ میلیارد ریال خسارت در فومن به جا گذاشت، افزود: در مدیریت بحران ۱۰ دستگاه لودر و ۱۳۵ دستگاه تراکتور از بخش دولتی و خصو صی و کامیون و دیگر وسایل کمکی کار کردند.

فرماندار فومن با بیان اینکه مدیران برف را مدیریت نکردند بلکه برف مدیران را مدیریت کرد،گفت: فاصله ما با صو معه‌سرا زیاد نبود اما توانستیم در روزهای نخست ستاد بحران برف در شهرستان تشکیل و اقدامات لازم در بارش شدید برف انجام شد.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه بخش خصوصی کم زیادی در این برف انجام داد، تصریح کرد: از روزهای نخستین بارش برف در این شهرستان ۱۱ دستگاه لودر از بخش خصوصی، ۱۳۵ تراکتور ، چهار دستگاه بیل باکو و بسیاری دستگاه‌های دیگر برای انجام برف‌روبی و باز کردن خیابان‌ها فعالیت داشت.

قربانزاده با تأکید بر اینکه شهر ما بر خلاف شهرهای دیگر استثنایی است، خاطرنشان کرد: در بحران کم آبی آبرسانی به مزارع بالا دست سخت است، در زمان وقوع سیل به دلیل وجود رودخانه‌ها نیاز به تدبیر داریم و اکثر فصول سال هم ارتفاعات شهرستان پوشیده از برف است.

وی با اشاره به اینکه فومن راه ارتباطی با اکثر مناطق استان است، گفت: فومن به رشت، سراوان، صو معه سرا و سایر مناطق مرتبط است و مدیریت درست در برف بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار فومن خخاطرنشان کرد: در بحران برف ۳۲ بیمار دیالیزی فومن، شفت و صومعه‌سرا بدون مشکل و آسیب خدمت‌رسانی شدند./تسنیم

About

Check Also

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در چوبر

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در …