چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود؛ کلیه شهرهای شهرستان طی چند ماه آینده تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار خواهند گرفت

فرماندار لنگرود؛
کلیه شهرهای شهرستان طی چند ماه آینده تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار خواهند گرفت

همای خبر – نقل از  روابط عمومی فرمانداری لنگرود؛ جلسه هماهنگی اجرای پروژه طرح تار( فیبر) نوری شهرستان روز یکشنبه که به ریاست محمدرضاجلالی فرماندار شهرستان لنگرود و با حضور سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارگردید. فرماندار لنگرود در این جلسه بیان کرد: از نیازمندیهای بسیار ضروری و ابتدایی مردم دسترسی راحت و آسان به ارتباطات و اینترنت است و طی چند ماه آینده همه شهرهای شهرستان تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار خواهند گرفت.

فرماندار لنگرود در خصوص اجرای پروژه فیبر نوری در شهرستان افزود: با اجرای پروژه طرح فیبر نوری در حوزه کسب و کار، رونق اقتصادی خوبی در شهرستان اتفاق خواهد افتاد و با بهرمندی ازاین امکانات زیر ساختی شاهد پیشرفت و توسعه‌ شهرستان خواهیم شد.
جلالی نقش دولت محترم را در این پروژه ستودنی اعلام کرد و گفت: دولت مردمی وانقلابی آقای دکتر رئیسی اعتبارات قابل اعتنایی در حوزه فیبر نوری و زیر ساخت ها اختصاص داده است. لذا نیاز به همدلی و یکپارچگی بین مسئولان حوزه مدیریت شهری است تا با حمایت، همکاری و مساعدت موجب رضایتمندی بین مردم عزیز شهرستان فراهم شود.
جلالی با توجه به دستور وزیر محترم کشور و با تاکید استاندار محترم گیلان درجهت تلاش برای اجرای پروژه و بهرمندی از این حیث شهرداران شهرستان همه نوع کمک وهمراهی را با شرکت فناب تلکام دا شته باشند وجا دارد از اقدامات شهردار محترم کومله به عنوان اولین شهر در استان که این پروژه را اجرایی نموده است تقدیر وتشکر بعمل آید، قطعا شهرداران محترم شهرهای شهرستان اقدام لازم را احرایی می نمایند چرا که این ضرورت اجتناب ناپذیر موجب رضایتمندی مردم خواهد شد.

About نسرین عشقی

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …