چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی شفت: واژگونی خودروی پژو در شفت حادثه آفرید

همای گیلان: فرمانده انتظامی شفت از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به دلیل سرعت غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: این خودرو جان عابر ۳۱ ساله را گرفت.

خبرگزاری فارس: واژگونی خودروی پژو در شفت حادثه آفرید

جواد پاک‌شریفی بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان به حادثه مرگبار واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ اشاره کرد.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور در شب گذشته رخ داده‌است، تصریح کرد: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که از رشت به طرف شهر شفت در حال حرکت بود بر اثر سرعت غیرمجاز و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، منحرف و واژگون شد.

فرمانده انتظامی شفت با اشاره به اینکه سرعت خودرو به حدی بود که آن را دچار واژگونی شدید کرد، افزود: در این حادثه خودروی واژگون شده به یک عابر پیاده ۳۱ ساله که منتظر خودرو برای عزیمت به رشت بود برخورد کرد و موجب کشته‌شدن آن شد.

وی با بیان اینکه راننده و سرنشینان خودرو نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند، خاطرنشان کرد: عابر نگون‌بخت در دم جان باخت.

شریفی شرایط جوی را موجب لغزندگی جاده‌ها دانست و یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های سرد سال شاهد تغییر شرایط هستیم که رانندگی به ویژه در هوای سرد و بارانی موجب کاهش دید افقی می‌شود.

وی از تمام رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و مراقب عابران پیاده به‌ویژه در جاده‌های فرعی و مسکونی حاشیه راه‌ها باشند./ فارس

 

About سردبیر

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …