چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید میر سیار ناصرکیاده بخش رودبنه معرفی شد

اختصاصی همای گیلان،مراسم تودیع معارفه فرماند جدید حوزه شهید میر سیار ناصر کیاده بخش رودبنه عصر شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۸ با حضور فر مانده سپاه ناحیه لاهیجان، بسیجیان ،رئیس شورای بخش، فرمانده پاسگاه پاسداران شیخ علی کلایه، دهیاران و شورای اسلامی در مسجد بازار ناصر کیاده بخش رودبنه بر گزار کردید.
دراین مراسم سرهنگ سید جعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان از همه بسیجیان؛ومسئولین محلی که همکاری تنگاتنگی را با سرگرد ایمان عباسی داشته اند تشکر قدر دانی نمودند .
وی با بیان این که ما ومجموعه سپاه ناحیه لاهیجان نیز از عملکرد و تلاش وزحمات سرگرد ایمان عباسی رضایت کامل داریم.
وی همچنین سروان رامین رامین فر را پاسداری جوان با انرژی یاد کرد که توانایی وی بزرگوار بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان در بخش دوم از صحبتهایش بیان داشت:

کارشناسان اقتصادی و سیاسی سال ۹۸ را از نظر اقتصادی سالی بسیار سخت برای مردم پیش ‏بینی کرده ‏اند. بنابراین دولتمردان برای مقابله با این سختی و کاهش فشار اقتصادی احتمالی بر مردم و خصوصا قشر کارگر و ضعیف، باید تدابیری بیندیشد تا این فشار پیش ‏بینی ‏شده به حداقل ممکن برسد .
وی در ادامه تصریح نمود: یکی دیگر از مسائل مهمی که در سال ۹۸ پیش رو داریم بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی است همه ما می دانیم که تحولات پیش امده اقتصادی وتورم فشار زیادی را به مردم وارد کرده است ومی دانیم که این مردم از عمل کرد مسئولین درزمینه اقتصادی وگرانی ناراضی هستند وازعملکردمسئولین انتقاددارند وملت ما می داند که ایجاد مشکلات اقتصادی و تحریم از سیاست های خصمانه دشمنان انقلاب با رهبری امریکا وکشور های دست نشانده در منطقه است.
سید جعفر حسینی در ادامه گفت: دشمن با سیاست وترفند می خواهد که مردم صحنه انقلاب را خالی نمایند دشمنان ما بداند که مردم ما در سخت ترین شرایط هر گز این نظام را تنها نخواهند گذاشت ، و راه فائق امدن بر این مشکلات پیش امده در جامعه ما اتحاد، هم دلی و هم زبانی مردم است.

سرهنگ سید جعفر حسینی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سر گرد ایمان عباسی و آرزوی توفیقات روزافزون برای وی، سروان پاسدار رامین رامین فر را به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت شهید میر سیار ناصرکیاده معرفی کرد.

خبر نگار،عکاس:

ولی شریعت ناصری.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …