چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد کاهش ۲۰ درصدی کشته‌شدگان حوادث جاده‌ای در گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان از کاهش ۲۰ درصدی کشته‌شدگان حوادث جاده‌ای از ۲۵ اسفند سال ۹۲ تا ۱۵ فروردین جاری در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کاهش 20 درصدی کشته‌شدگان حوادث جاده‌ای در گیلان

همای گیلان:مهیار رستگار عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود یک میلیون و ۱۰۰ هزار خودرو از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به گیلان اظهار کرد: تعدادی از مسافران امروز را برای خروج از استان انتخاب کردند.

وی ترافیک محور رشت ـ قزوین را دارای ترافیک روان عنوان کرد و افزود: ترافیک محور مذکور نسبت به روزهای گذشته متراکم است.

رستگار ترافیک دیگر محورهای مواصلاتی گیلان را روان خواند و بیان کرد: تعداد ۳۰۰ فقره تصادف مهم از ۲۵ اسفند سال ۹۲ تا کنون در جاده‌های استان اتفاق افتاده است.

فرمانده پلیس راه گیلان از کشته شدن ۲۴ نفر در حوادث جاده‌ای گیلان خبر داد و تصریح کرد: تعداد ۴۲۰ نفر در مدت مذکور مجروح شدند.

وی با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی کشته شدگان حوادث جاده‌ای در طرح نوروزی گیلان، خاطرنشان کرد: تعداد مجروحان جاده‌ای در مدت مذکور هشت درصد کاهش داشته است.

رستگار به رتبه نخست مسافرپذیری گیلان در نوروز ۹۳ اشاره کرد و افزود: گیلان جزو سه استان کشور در کاهش تلفات جاده‌ای محسوب می‌شود.

*ورود ۱۴۰۰ گردشگر خارجی به گیلان

استاندار گیلان نیز در جمع خبرنگاران از افزایش اقامت گردشگران نوروزی در این استان خبر داد و گفت: نوروز امسال تعداد ۶ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۱۸۶ نفر در مراکز اقامتی استان مستقر شدند.

محمدعلی نجفی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی اقامت گردشگران نسبت به سال گذشته در گیلان، افزود: تعداد یک‌هزار و ۴۱۱ نفر گردشگر خارجی در ایام نوروز وارد گیلان شدند./فارس

 

About

Check Also

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در چوبر

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در …