چاپ مطلب چاپ مطلب

فیلم کوتاه بهشت رها شدگان در راه جشنواره های جهانی

همای گیلان: فیلم کوتاه بهشت رها شدگان ساخته مصطفی یوسف پور توسط پایگاه بین المللی حمایت از فیلم کوتاه بعنوان یکی از فیلم های ارسالی به ۳۰ جشنواره جهانی و عقد قرارداد یکساله با مالک کار جهت عرضه فیلم و حمایت از کارگردان انتخاب شد.

IMG_20151215_115551
در این فیلم مصطفی یوسف پور ،مریم جهانی ،مرسده جهانی، بیژن رحمتی لرد، مریم بهداد، فریبرز زیده سرایی و ارشد امیر اسکندری ایفای نقش کرده اند و داستان جوان ۳۰ ساله ای به نام بهنام را روایت می کند که با مادرش زندگی می کند ودر زمینه هنری و ورزشی بسیار مستعد است و آینده درخشانی برای وی پیش بینی می شده اما مشکلات و معضلات فراوانی باعث شکست وی می شود و دچار مشکلات روحی و درگیری های عصبی می شود و سرانجام برای بستری شدن به درخواست خود همراه مادرش عازم آسایشگاه روانی می شود.
مصطفی یوسف پور علاوه بر کارگردانی نویسنده و تهیه کننده این فیلم هم است و دیگر عوامل دستیار کارگردان و برنامه ریز افشین مهدی زاده موسیقی متن و تیتراژ مهدی یوسف پور و تصویربردار و تدوینگر فرشاد نوری پور می باشند.

About سردبیر

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …