چاپ مطلب چاپ مطلب

قابل توجه نمایندگان رشت؛ درخواست هواداران داماش گیلان از ابوذر ندیمی!!

همای گیلان: پس از درخواست سایت وارش اسپرت به نمایندگی از هواداران داماش گیلان، امروز از لاهیجان خبر می رسد که نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی هم در روزهای آینده پیگیری هایی را در خصوص حل مشکل باشگاه داماش گیلان انجام خواهد داد.

 

به گواه اکثر سیاسیون گیلانی، ابوذر ندیمی پرنفوذترین نماینده گیلانی در مجلس شورای اسلامی است و از سوی دیگر محبوبیت چشمگیر تیم داماش در خطه ی شرق گیلان بلاخص شهر “برگ های باطراوات چای” این انتظار از این نماینده گیلانی ها می رود که برای حل مشکلات محبوب ترین تیم گیلان قدم هایی بردارد و از لابی های خود در جهت اعتلای باشگاه داماش گیلان استفاده کند.

این در شرایطی است که این نماینده مجلس پیش از این گفته بود: باشگاه داماش گیلان سرمایه ای ملی است که دولت جمهوری اسلامی باید آن را حفظ کند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به این که باشگاه داماش با مه‌آفرید امیرخسروی ایجاد نشده که با مرگ او از میان برود، گفت: باشگاه داماش گیلان سرمایه ای ملی است که دولت جمهوری اسلامی باید آن را حفظ کند.

ابوذر ندیمی، با تاکید بر این که مشکلات مالی و زیر بنایی فوتبال استان گیلان سبب ورود سرمایه داران به باشگاه های بزرگ این استان شده است، افزود: برخی افراد، بالاجبار و تعدادی از اشخاص به علت علاقه شان به این کار در  باشگاه ها سرمایه گذاری و زمینه پیشرفت فنی، ‌فرهنگی و … تیم ها را فراهم می کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این که دولت باید از دستاوردهای متعدد فرهنگی و ورزشی باشگاه داماش گیلان بهره برداری کند، تصریح کرد: توقع هزاران هوادار این باشگاه که سال ها است در خطه گیلان فعالیت می کند و بازیکنان زیادی پرورش و به فوتبال ایران هدیه کرده این است که مسئولان فرهنگی ورزشی استان گیلان و دولت اعتدال محور برای حفظ و فعالیت مجدد این باشگاه تلاش کنند.

عضو هیات مدیره فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به لطمه خوردن داماش گیلان از انتقال فوتبال آماتور به حرفه ای گفت: فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی امیدوار است دولت با هبه کردن بدهی های سرمایه گذار قبلی و منتقل کردن دارایی های منقول و غیر منقول این باشگاه به مالکان اسبق اش، زمینه فعالیت مجدد این باشگاه را فراهم کند.

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …

۸ comments

  1. با تشکر از سایت خوبتون ، لطفا به مسئولین گیلانی بفرمایید هواداران داماش لحظه به لحظه چشم انتظارشون هستند ، ما با این تیم زندگی میکنیم به عشق این تیم از خواب بلند میشیم و اخبار سایتهای ورزشی رو دنبال میکنیم..هیچ مسئولی درک نمیکنه وقتی داماش سقوط کرد چقدر گریه کردیم..هیچکسی باور نمیکنه..هیچکسی حال مارو نمیفهمه ، ترو خدا نابود نکنید این تیم رو ، این تیم میتونه سالها بازیکنانی مثل علیرضا جهانبخش تحویل فوتبال مملکت بده ، تروخدا داماش گیلانمون رو نابود نکنید

  2. داماش شهر باران

    *****

    چشم و امید گیلان

  3. با عرض سلام خدمت لایجون زاکون و لایجون نماینده پارلمان استاد گرانقدر و نماینده بزرگوار خطه شرق گیلان جناب آقای ندیمی ،بدینوسیله از اون مقام بزرگوار خواهشمندیم که برای دل ما گیله مردان و گیله زنان هم که شده بیاین و این تیم گیلانی رو نجات بدین،جناب ندیمی بزرگوار همین بس خدمت شما عرض کنم که ،وقتی تیم گیلانی داماش بازی داشت ،از تمام استان گیلان از شرق تا غرب و جنوب استانمون واسه خاطر اعتلای نام گیلان،گیله مرد و گیله زن به استادیوم میومدند و یکپارچه بزرگی نام گیلان رو فریاد میزدند،همینکه با حضور داماش ما گیلانیها متحد شدیم و واسه اکثر گیلانیها آبی و قرمز پایتخت رنگ باخت ،این حمایت جنابعالی رو بسیار پررنگ تر و خوش جلوه تر میکنه .پس خواهش میکنیم واسه اعتلای نام گیلان با حمایت از داماش مقدس گیلان ،گیلک متعصب رو یکبار دیگه به همه مثل همیشه نشون بدین .

  4. تو رو خدا ،شما رو به تمام مقدسات قسم ،شمارو به بزرگی پروردگار قسم ،تا اونجایی که در توانتون هست مشکلات داماش مقدس گیلان رو انعکاس بدین .تو رو خدا هر چقدر که زورتونه و میتونین در خواست داشته باشین که این دلخوشی رو به ما برگردونند.اگه همه عاشقای داماش میتونستند و به سیستم دسترسی داشتند، تعداد کسانی که میومدند و ازتون درخواست میکردند ،بسیار بیشمار بودند و متوجه میشدین که داماش کجای زندگی گیلانیها جا داره . . .با تشکر از انعکاستون

  5. با سلام و خسته نباشید به تمام زحمت کشان جامعه.امیدوارم هرچه زودتر عزیزان بزرگوار به داد تیم مظلوم و مردمی داماش گیلان برسند.این تیم نماد کل گیلان با یدک کشیدن پسوند گیلان.

  6. از سایت محترم همای گیلان خواهشمندیم که تا اونجایی که امکان داره به عنوان یک شخصیت گیلانی از داماشمون حمایت کنه ،دوستان گرامی باور بفرمایید اگه یک فراخوان بابت حمایت از داماش داده بشه جمعیتی کمتر از ۱۰۰ هزار نفر نمیاد ،یعنی این تیم به عنوان متحد کننده قوم گیلک و تالش و گیلان و گیلان گیلان وگیلانی نقش یک بی نهایت رو بازی کرد .اینهایی که عرض کردم یک حقیقت محضه و مطمئناً شما خودتون به این موضوع اذعان دارین و باور -خواهش میکنیم نقشتون رو به عنوان یک گیلانی زیبا و متعصب ایفا کنید -قربون هر چی گیلانی برم،حالا این گیلانی میتونه رشتی باشه و یا لاهیجانی و لنگرودی و رودباری و صومعه سرایی، فومنی، تالشی، رودسری، آستارایی، لوشانی، منجیلی، خمامی ،ماسالی، سنگری، رستم آبادی، چابکسری، کوچصفهانی، کسمایی، رضوانشهری، کلاچایی، آستانه ی، جمعه بازاری ،گنجه ی، سراوانی، پونلی، پره سری و حتی انزلیچی ……زنده باد هر چی انسان باشرف و متعصب که تعالی و بزرگی و اتحاد قوم و سرزمین خودشو دوست داره و تلاش میکنه و جستجو . . .

  7. با عرض سلام خدمت اقای ندیمی عزیز.
    جناب اقای ندیمی ما از خدمات و دلسوزی های شما در قبال لاهیجان و گیلان اگاه و با خبریم و همانطور که خود واقفید تیم اول استان ما با پسوند گیلان محبوبیت بسیار زیادی را نزد چوانان استان دارد و به هویت استان مبدل شده است. پس از شما عاجزانه خواهش می کنیم به پرطرفدار ترین تیم شمال کشور یعنی داماش گیلان که در شرایط به شدت خطرناک و بحرانی قرار دارد کمک کنید. قطعا” کمک ها و حمایت های عملی شما باعث شادی دل هزاران هزار جوان گیلانی بخصوص طرفداران این هویت از شهر لاهیجان که برای حمایت از داماش در بسیاری از مسابقات به عضدی رشت رهسپار می شوند خواهد شد.
    با سپاس.

  8. از خبر رسانی شما متشکریم