چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر آموزش پرورش سیاهکل : قبل از ورود اینجانب هیچ مدرسه ای هوشمند سازی نبود اما هم اکنون هوشمندی سازی در ۱۳ مدرسه اجرا شده است

به گزارش همای گیلان مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل طی گزارشی به خبرنگار ما گفت : در ایام نوروز ۶ مدرسه آموزش و پرورش سیاهکل آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی می باشند که در این خصوص جلسات توجیهی گذاشته شده است و امکانات و تجهیزات جهت پذیرایی مهمانان تدارک دیده شده است.

IMAG2759

ایرج بدرود با بیان این که این مدارس به ۳ درجه الف ـ ب و ج تقسیم بندی شده اند اظهار داشت : مدارس درجه الف به گونه ای است که دارای امکانات و تجهیزات رفاهی از جمله یخچال ، تلویزیون ، فرش ، حمام و اینترنت است اما درجه(ب) هر چند اتاق یک یخچال و تلویزیون دارد ضمن آنکه کف اتاق موکت شده است.

وی اضافه کرد : در درجه (ج) فقط مکان خواب در اختیار مسافرین نوروزی قرار داده می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل خاطر نشان کرد : میزان درخواستهای که مسافرین نوروزی در سالهای گذشته مطالبه می نمودند پی به نقاط منفی بردیم و امسال درصدد رفع آنها هستیم و در اختیار گذاشتن کروکی شهر به جهت راهنمایی مسافرین در غرفه برای پیدا کردن مدارس و چاپ بروشور جهت معرفی اماکن زیارتی ، سیاحتی و تفریحی از جمله برنامه ها امسال ما می باشد.

بدرود ادامه داد : درخصوص پذیرش و فراهم نمودن امکانات بهتر هماهنگی های با فرمانداری ، هلال احمر و نیروی انتظامی انجام شده است مدیران ، سرایداران و همکاران خدماتی آمادگی جهت پذیرش مسافران را دارند.

وی در خصوص هوشمند سازی مدارس با بیان این مطلب که ابتدا باید از اولیای دانش آموزان و انجمن اولیا و مربیان و مدیران مدارس به جهت اینکه تمام هزینه های مالی و همکاری لازم را انجام داده اند تقدیر و تشکر نمود اذعان داشت : قبل از ورود اینجانب به عنوان مدیر آموزش پرورش سیاهکل هیچ مدرسی در سیاهکل هوشمند سازی نبود اما طی مدت ۱۸ ماه توانستیم ۱۳ مدرسه پر جمعیت سیاهکل را از این مزیت بهره مند سازیم که این مدارس شامل مدرسه شهید مدرسه شهید منتظری ۱ و ۲ اختصاص یک کلاس هوشمند با پنج دستگاه لپ تاپ و یک برد الکترونیکی،هنرستان فنی ۲۲ بهمن یک کلاس کاملاً‌ هوشمند مجهز به هشت دستگاه کامپیوتر و یک کیبورد الکترونیکی به همراه شبکه و اینترنت پر سرعت،مدرسه راهنمایی مهندس شعبانخواه یک کلاس هوشمند به همراه یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه لپ تاپ و یوبورد الکترونیکی،مدرسه شهید دشمیر ۲ یک کلاس نیمه هوشمند به همراه یک دستگاه لپ تاپ و ویدیو پروژکتور ،مدرسه شهید شهروز اصیل یک کلاس نیمه هوشمند به همراه یک دستگاه لپ تاپ و ویدیو پروژکتور،مدرسه راهنمایی دین و دانش و دبیرستان معصومیه یک کلاس نیمه هوشمند به همراه یک دستگاه لپ تاپ و ویدیو پروژکتور،تمام کلاس ها ی مدرسه راهنمایی ثارالله  هوشمند به همراه یک دستگاه کامپیوتر و ویدیو پروژکتوربرای هر کلاس،هنرستان حجاب و فنی و حرفه ای کوثر یک کلاس نیمه هوشمند متصل به اینترنت و شبکه،دبیرستان شبانه روزی نرجس یک کلاس نیمه هوشمند متصل به اینترنت و شبکه می باشد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل در خصوص اعتبار هزینه شده برای این مدارس تصریح کرد :برای هر مدرسه ۸ میلیون تومان هزینه شده است که جمعاً برای ۱۲ مدرسه حدود ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری نموده ایم اما هزینه مصروف شده برای مدرسه ثارا… ۲۲ میلیون تومان است که همه اینها از اولیای دانش آموزان دریافت شده است.

بدرود با اشاره به این مطلب که از ابتدای سال جاری در تمام جلسات انجمن اولیاء و مربیان شرکت نموده ایم خاطر نشان کرد: یکی از مصوبات ما هوشمند سازی حداقل یک کلاس و تجهیز آزمایشگاه و کتابخانه ها، و کارگاه آموزشی استفاده از تابلوهای الکترونیکی وبهره مندی از اینتر نیت در مدارس می باشد که در این خصوص تا حد امکان موفق ظاهر شده ایم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل یادآور شد : در حال حاضر ۳ مدرسه شهید هاشم نژاد ، امام سجاد نمک رودبار و هنرستان فنی ۲۲ بهمن از سیستم گرمایشی کاملاً استاندارد یا پکیچ شوفاژ بهره مند شدند که هماهنگی های که با اداره کل نوسازی انجام شده قرار است چهار مدرسه دیگر به زودی کار اجرایی سیستم گرمایشی آنها شروع می شود که در این زمینه کمکهای نماینده محترم مجلس شورای اسلامی چشمگیر بود.

بدرود عنوان کرد : این مدیریت با ۸۵ واحد آموزشی و۳۰۶ کلاس آموزشی ، ۴۶ مدرسه ابتدایی ، ۱۹مدرسه متوسطه اول و ۱۳ مدرسه متوسطه دوم و ۷مدرسه غیر دولتی اداره می شود.

وی در خصوص امکانات ورزشی بیان داشت : بهره برداری از سالن ورزشی شهید قهرمانی در سال جاری که سالها بلااستفاده مانده بوداما اکنون مورداستفاده فرهنگیان و دانش آموزان قرار گرفته است همچنین مرمت و کف سازی باشگاه تختی هم در برنامه کاری ما قرار دارد که به زودی اقدام خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش سیاهکل تأکید کرد : کاهش مدت انتظار جهت دریافت وام از ۱۵ ماه به ۳ ماه ، پرداخت وام کامل به ۲۵ نفر در ماه تا سقف هفت میلیون و دویست تومان (جمعاً ۱۹۵ میلیون تومان در ماه) ، به روز شدن بیمه ها اتومبیل و درمان ، برنامه ریزی جهت افزایش وام از سال ۹۳ تا سقف ۹ میلیون تومان از جمله کارهای انجام شده در واحد تعاون اداره می باشد.

بدرود در پایان از حمایتهای نماینده محترم در زمینه اخذ کمکهای مالی و فراهم نمودن دیدار با وزیر آموزش و پرورش و معاونین وزارتخانه تقدیر و تشکر نمود.

10960

 IMAG2596 IMAG1696منتظریی

 

 

 

 

 

 

 


 

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …

۱۹ comments

  1. حضرت محمد (ص) فرمودند : در پی راستی و راستگویی باشید ، اگرچه فکر کنید که مایه هلاکت است ، در صورتیکه راستگویی موجب نجات است و از دروغگویی پرهیز کنید ، اگرچه فکر کنید دروغگویی عامل نجات است ، در صورتیکه آن مایه هلاکت و نابودی است. نهج الفصاحه صفحه ۲۲۶ حدیث ۱۱۲۷

  2. من آرامشی که در اداره حاکم است را به مکاری وحیله گری حیله گران ترجیح می دهم

  3. برادر ارجمند آقای بدرود انسان بسیار راستگو ومومن می باشد وبا اخلاق خوب خود توانسته رضایت فرهنگیان را جلب نمایید

  4. شما که رفیق آقای زبان گویا هستید چرا از ایشان استفاده نمی کنیدهر چند گفتید کمک های ایشان چشمگیر بود اما مطمئنا توان کویا بیشتر از اینها است

  5. آقای بدرود به نظر شما این ظلم نیست که مدرسه پرجمعیت وداخل شهر هوشمند شوند اما اون روستایی که با هزار سختی به مدرسه بیاید از کمترین امکانات بی بهره باشد کلاس ششم ما حتی رنگ کامپیوتر را ندیده است چه برسدکار کرد با آن را اما شهر چه..

  6. فرهنگی بازنشسته

    تصمیم گیری، مدیریت ،دلسوز بودن ،سلامت چشمی ومالی صفت مثبت برای یک مدیر است

  7. رفیق نام آشنا در بازدید همه چیز هویدا می شود دعملکرد چیزی نیست که نتوان حقیقت را پیداکرد اگر هوشمند سازی است می شود فهمید مثلا برویم فلان مدرسه ببینیم هست یا نه

  8. درست است آقای بدرود اخلاق مدار است درست است تمام وقت خود را صرف اداره می کند درست است که آقای بدرودفراجناحی کار می کند در ست است آقای بدرود سالم وحلال است اما باید مواظب افرادی باشد که از مار هم افعی ترند

  9. دهاتی نزدیک شهر

    بردار من از بالای کوه آمده ام نزدیک شهر نشسته ام عینکم نزدیک بین است تو انتظار داری بدرود با این کم پولی آموزش وپرورش را به مدینه فاضله تبدیل کند کدامین مدیر آموزش وپرورش تمام مشکلات راحل کرد که بدرود حل کند آیا خاکی بودن ،صمیمیت با کارکنان،ادب وارزش نهادن به توی معلم (که درب او همواره باز است)را ندیده ای

  10. اداره ای که ما معلم ها می آییم وتماشا می کنیم اختلاف و دعوا ست . پول را پدر مادرها را میدهند گزارش را بدرود میدهد.

  11. آقای بدرود فقط به چند سئوال جواب دهد ؟
    ۱-درصد قبولی متوسطه و راهنمایی سیاهکل چرا افت کرده
    ۲-چرا مدارس از اولیا پول هوشمن سازی میگیرن
    ۳-چند نفر از اداره رفته ان بیرون
    ۴-علت درگیری رییس و معاون چیه
    ۵-چند نفر ازنیرهای نماینده جابجا شدن
    ۶-علت سقوط رتبه کنکور از ۴ به هشت چیه
    ۷- مدرسه خیابون چمران چرا نیمه کاره رها شده
    ۸-چرا اداره چند ماه معاون مال نداره
    ۹- چرا اداره شده ستاد نماینده
    ۱۰- چرا با ماشین استفاده شخصی میشه
    ۱۱- چرا اداره کسی ورود و خروج رو کنترل نمیکنه
    ۱۲-چقدر گارگاه هنرستان را به فرش فروش اجاره دادی
    ۱۴-پول پذیرایی جلسه نماینده با مردم در اداره را کی داد
    ۱۵- دلیل اختلاف هنرستان کارودانش با رییس ادره چیه
    ۱۶- ماجرای پول کتاب چیه
    ۱۷- بازرس اداره چرا گزارش تخلف میده پیگیری نمیشه
    ۱۸-چرا همه میخوان اون بیرون بره –
    ۱۹- چرا چوشل مدرسه نداره
    فعلا بسه……………..

  12. اون به دلیل اینکه اون شده وتو به دلیل اینکه واقعیت را نمی بینی دوس داری جای آن باشی (پست)جناب روستایی محترم که من آن ور محله شما می شینم اما بالا تپه نه در پایین کوه که منجر شده تاشمای دهاتی فقط دور برت را ببینی وبا این ابزار سایت کمبودهایت را جبران نمایی برادر ارجمند اختلاف نظر همیشه بوده است شما حتی یک خصوصیات خوب بدرود را ننوشتید من خوانند پی بردم که تو کجای کار ی .

  13. با وقاهت تمام خوبی های یک نفر را زیر سوال می بری آقای دهاتی (معلم بااستعداد)تو به دانش آموزانت هم این جوری سوال می دادی یا اینکه معلمت بسیا ر سوالت…. می دادشما سالم تر از بدرود کجا دیده اید من با آقای دهاتی موافق هستم که شما روستایی از روی بخل ،کم بینی ،تنک نظری و…این سوالت را مطرح کرده ای.آیا در موقع ایشان تعاون نظم پیدا نکرد آیا در موقع ایشان باند بازی ها کمنشد از ایشان چه می خواهید حقا که روستایی!

  14. چرا اداره سیاهکل طلب های مارا پردا خت نکرده

  15. می گن رییس سیاهکل نمایشیه و برش نداره وفرمانده کس دیگریه ترا به جان مادرت قسم تو هم اگه شنیدی .ترا به روح پدرت اگه شنیدی کامنت را درج کن اگرچه با حاجی ابوذر دوستی ولی روح پدرت که مهم تره والله

  16. من در اداره سیاهکل کار می کنم آقای بدرود نه تنها به آن آقا بله با همه مشورت می کند بارها بدرود در جلسه نظر آن اقا را رد کرده وکلی از ایشان دلخوری دارد معلوم نیست شما چی می گویید یک بار می گوییددر اداره دعواست یک بار می گوییدخیلی تعامل می کنه ولی ۷۰در صداداره و۸۰ درصد فرهنگیان از ایشان راضی هستند

  17. اقای بدرود مدیریت براساس روابط انسانی مطلوب راسرلوحه کار خود قرار داده است البته امری طبیعی است که چند تا کج اندیش و ورشکسته سیاسی عملکرد ان فرد را بنابه برداشت خود تحلیل نمایند

  18. سلام اقای حسینی میگفت که تمام مدارس سیاهکل را من هوشمند کرده ام پس احتمالا موقع رفتن باخودش برد ؟؟

  19. همکارشمادرشهرمجاورتان

    فرهنگیان عزیزی که سطحی نگرودرفکرمنافع هستیدبایدقبول بکنیدکه این مدیرسابق اداره بودکه شهرفلک زده ی سیاهکل راازآن وضعیت افتضاح درآوردواگرفقط دردو یاسه زمینه بیشتردقت می کردالان سیاهکل سرآمد تمام ادارات بود.کسب اعتبارات-هوشمندسازی-برخوردباکارشناسان راحت طلب وزیرکاردررو-ایجادسالن اجتماعات- بالابردن شان کارشناسان ومعلمان درسطوح مختلف و… ازجمله اقدامات وی بود.استفاده اززیرساخت های دیگران که کاری نداردوحرف زدن وزبان بازی بادیگران برای کنترل سطحی امورهم شیوه خوبی نیست.