چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان: طوفان شب گذشته در گیلان به سقف خانه‌ها خسارت وارد کرده است

همای گیلان: مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه میزان خسارت طوفان شب گذشته به‌طور کامل برآورد نشده است، گفت: طوفان به سقف خانه‌های گیلانیان آسیب وارد کرده است.

139409081829222356610234

افشین عزیزی با اشاره به طوفان شب گذشته در گیلان اظهار داشت: آسیب‌ها به‌طور کامل برآورد نشده است.

وی با بیان اینکه طوفان به سقف خانه‌ها در شهرهای رشت، بندرانزلی، صومعه‌سرا و فومن خسارت وارد کرده است، افزود: بیشترین شدت باد در شهرستان انزلی با سرعت۹۰کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان بیان کرد: در تالش تعدادی از خانه‌ها دچار آبگرفتگی شد و در آستارا ۸۱ میلیمتر باران باریده است.

عزیزی با بیان اینکه در شهرهای بندرانزلی، رشت، صومعه‌سرا و فومن شدت وزش باد باعث قطع درختان شد، تصریح کرد: از ساعت ۲۲ تا پنج صبح دیشب در شهرهای بندرانزلی و صومعه سرا و فومن قطع برقی داشتیم و به‌صورت موردی در شهرهای ماسال و رضوانشهر که در مسیر گردباد بود هم قطعی برق داشتیم.

وی تأکید کرد: مسیر پونل به خلخال و اسالم به خلخال به‌دلیل کولاک و امنیت شهروندان دیروز بسته شد که از صبح امروز بازگشایی شد.

About سردبیر

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …