چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد خدمات‌رسانی به بالغ بر ۳ هزار نفر مسافر در گیلان

همای گیلان”مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به ۳ هزار و ۱۴۵ نفر مسافر و گردشگر نوروزی توسط پایگاه‌های این جمعیت خبر داد.
علیرضا خصوصی ا با اشاره به اجرای طرح نوروزی اظهار کرد: این طرح از ۲۵ اسفند تاکنون در حال اجراست که تا ۱۵ فروردین ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در تمام راه‌های مواصلاتی استان مستقر هستند، افزود: حدود ۵۱ پایگاه ثابت، سیار و موقت برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی استقرار دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با اشاره به اینکه در صورت نیاز به کمک مسافران در کمتر از پنج دقیقه نیروهای هلال‌احمر در محل حادثه حضور می‌یابند، افزود: تا این لحظه ۱۵ مورد حادثه جاده‌ای داشتیم که ۴۵ مورد حادثه‌دیده بودند و ۱۰ نفر به مراکز درمانی ارجاع شدند اما مشکل خاصی وجود نداشت.

وی از ارائه خدمات هلال‌احمر گیلان به ۳ هزار و ۱۴۵ نفر مسافر تاکنون خبر داد و گفت: سازمان جوانان هلال‌احمر گیلان به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

خصوصی از توزیع ۶ هزار و ۲۶۸ مورد نقشه و ۹ هزار و ۱۳۵ مورد بروشور جاده‌ای در بین مسافران نوروزی خبر داد و یادآور شد: از ۲۵ تا ۲۹ اسفند طرح فرشتگان رحمت توسط هلال‌احمر گیلان اجرا شد.

وی خدمات‌رسانی به ۸ هزار و ۶۷۶ نفر نیازمند در طرح فرشتگان رحمت را از جمله اقدام‌های مهم عنوان کرد و متذکر شد: در راستای اجرای این طرح ۲۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بسته حمایتی بین افراد مذکور توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان بازدید از تمام پایگاه‌های مستقر در جاده‌های این استان را از برنامه‌های نوروزی این جمعیت ذکر کرد و خدمات‌رسانی به مسافران را نشانه علاقه‌مندی امدادگران بدون توقع مجموعه مذکور دانست./فارس

 

About سردبیر ارشد

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …