چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر عامل کارخانه سیمان دیلمان:عدم تردد یک ماه ماشین های سنگین در هنگام روکش اسفالت غیرممکن است

اختصاصی همای گیلان: مدیر عامل کارخانه سیمان سبز دیلمان گفت: بحث بارگذاری کامیون ها و رعایت حد استاندارد در حیطه وظایف شرکت حمل و نقل است که در ورودی شرکت سیمان مستقر می باشد و شرکت حمل و نقل نیز تحت نظارت اداره،پایانه ها و حمل و نقل استان است لذا از حوزه وظایف شرکت سیمان خارج است.SAM_1305

جعفرزاده افزود: شرکت سیمان یک کارخانه غیر اقتصادی و زیان ده است زیرا دو مصوبه مهم آن که قرار بود در زمان ساخت اجرا شود تاکنون انجام نشده است.

 وی اضافه نمود: این شرکت وابسته به بنیاد مستضعفان است لذا ساخت جاده هیچ ارتباطی به این بنیاد نداشت و دولت ۲۳ نوع عوارض از ما دریافت می کند تا مشکلات این حوزه که یکی از آنها جاده است را حل نماید.

مدیر عامل کارخانه سیمان اذعان داشت: این شرکت مکلف  به پرداخت ۱۱ تن سیمان جهت ساخت این جاده می باشد و حتماً این کار را انجام خواهد داد اما عدم تردد ماشین ها به مدت یک ماه غیر ممکن است زیرا قبل از این برق شرکت به مدت ۲۱ روز با مشکل مواجه بود که زیان فراوانی به کارخانه وارد آمد بطوریکه برخی از کامیون ها از ادامه همکاری با شرکت خودداری کردند. اکنون نیز با توجه به ماه مبارک رمضان، وضعیت بازر کار، مساعد نبوده و با تعطیلی یکماهه بازار کارما با رکود جدی مواجه خواهد شد. جعفر زاده در ادامه ضمن اظهار  گلایه از عدم همکاری برخی از ارگان ها گفت؛: جهت ساخت جاده روستایی تخریب شده نیاز به مجوز برداشت شن و ماسه داریم که از ارائه مجوز به ما خودداری می شود در ضمن جاده مسیر سیاهکل به دیلمان گلوگاه اصلی ماست و بسته شدن آن برای ما امکانپذیر نیست.

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …