چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر نمونه شهرستان لاهیجان بعنوان کارمند نمونه شرکت گاز استان گیلان نیز برگزیده شد

اختصاصی همای گیلان:حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان که از سوی فرمانداری این شهرستان بعنوان مدیر نمونه در هفته دولت معرفی شده بود از جانب  مدیر عامل شرکت گاز نیز بعنوان کارمند نمونه شرکت گاز استان گیلان انتخاب شد.
photo_2015-08-31_12-35-32
 رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت گازرسانی این شهرستان اعلام کرد: در حال حاضر ۹۹/۸درصد خانوار شهری و ۱۱۰ روستای شهرستان لاهیجان با پوشش ۷۱/۴ درصد از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.
وی گفت: شهرستان لاهیجان با بیش از ۹۷۰ کیلومتر  شبکه گازدار، ۶۶ هزار کنتور و مشترکین عمده صنعتی از لخاظ توزیع گاز طبیعی در جایگاه ویژه ای قرار دارد.
حیدری نژاد افزود: با توجه به پروژه های در دست اجرا در چهارچوب اجرای بند “ق” تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۳ روند گازرسانی به تمامی روستاهای باقیمانده این شهرستان با عنایت پروردگار، تلاش شبانه روزی مجموعه کارکنان شرکت گاز و نیز همدلی و حمایت مسئولین از شتاب بسیار بالایی برخوردار می باشد که امیدواریم با تداوم روند موجود ،طی سال جاری تمامی روستاهای این شهرستان گازدار و شهرستان لاهیجان بعنوان شهرستان سبز بهره مند از نعمت گاز طبیعی معرفی گردد.
مدیر نمونه این شهرستان در پایان افزود: شرکت گاز استان گیلان پیشرو در اجرای پروژه های بند “ق” تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۳ می باشد و یکی از اهداف این شرکت گازرسانی به تمام روستاهای فاقد گاز طبیعی و استفاده مردم از انرژی پاک و ارزان می باشد.
  photo_2015-08-31_12-35-49 photo_2015-08-31_12-36-02 photo_2015-08-31_12-36-16

About سردبیر ارشد

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …