چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان خبرداد آغاز تشکیل پرونده استخدام دانشجو معلمان ورودی ۹۲ در گیلان

 همای گیلان:مهدی حاجتی در مراسم تقدیر از معلمان نمونه ناحیه یک و دوی رشت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه آموزش و پرورش گیلان وظیفه تربیت ۴۰۰ هزار دانش آموز را برعهده دارد،اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش با توجه به نظام جدید آموزشی باید مورد توجه قرار گیرد.139212091403492692229453

وی معلم را صاحبان اصلی نظام تعلیم و تربیت دانست وافزود: باید فضای پرسشگری و نقادی در آموزش و پرورش مهیا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید اختیار داشته باشند تا مسائل را مطرح کنند گفت: باید یک آموزش  و پرورش پویا و خلاق داشته باشیم.

حاجتی معلمان را طلایه داران تفکر دینی و انقلابی عنوان کرد و افزود: آنچه که امروز مفقول مانده و باید آن را احیا کنیم تکریم از مقام معلم است.

وی با اشاره به آیات قرآن تصریح کرد:قرآن کریم از مقام تجلیل می کندو معلم را مورد اکرام قرار می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر ایجاد ارتباط دوسویه بین معلمان و دانش آموزان تصریح کرد:کار آموزش کاربردی و کارشناسی است.

حاجتی تصریح کرد: تمام دانشجو معلمان سهمیه گیلان ورودی سال ۹۲ باید  مدارک مورد نیاز خود را با توجه به محل سکونت برای تشکیل پرونده استخدامی به یکی از ادارات آموزش و پرورش تعیین شده  ارسال کنند.

فرماندار شهرستان رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه توجه به مشکلات معلمان در مدارس از لحاظ ساختار ،اجرا و صنفی مورد توجه است،اظهار کرد:تا آنجا که در توان داریم برای حل مشکلات معلمان تلاش می شود.

سید عیسی مهدوی با اشاره به اینکه ارتقا فرهنگ سرآغاز توسعه اقتصادی است،گفت:معلمان پای گذار و تعلیم دهنده انسان هایی هستند که روی پای خود می ایستند و چرخه اقتصاد را به حرکت در می آورند.

وی تقویت روحیه خود باوری در سایه رهنمودهای معلمان را مورد تاکید قرارداد و افزود: در شرایطی که هجمه های دشمنان اعتقاد و ایدئولوژی اسلامی را تهدید می کند نقش معلمان بسیار حائز اهمیت است./تسنیم

About

Check Also

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی رشت

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی …