چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون فرمانداررودسر:۱۷۰پروژه عمرانی طی دهه فجر در رودسر به بهره برداری می رسد

معاون فرماندار رودسر از گشایش و بهره برداری از ۱۷۰پروژه عمرانی و عام المنفعه به میمنت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش همای گیلان به نقل ازایرنا ،ˈمحمد محمدی ˈ روز چهارشنبه در نشست ستاد دهه فجر، حجم سرمایه گذاری برای این پروژه ها را که به روال معمول در زمینه های عمرانی، آموزشی، توسعه عمران شهری و خدماتی است را ۸۹ میلیارد و ۵۷۰میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این اعتبار از محل منابع استانی، ملی و سایر هزینه شده است.

به گفته وی، مردم این شهرستان در ایام الله دهه فجر شاهد گشایش و بهره برداری از طرح هایی همچون گاز رسانی، آسفالت راههای روستایی، پل سازی، راهسازی، واحدهای مسکونی مددجویی و کشاورزی خواهند بود.

معاون فرماندار رودسر با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید سمت و سوی مردمی و امید بخشی داشته باشد حضور مردم را در برنامه های دهه فجر و بویژه افتتاح طرح ها ضروری دانست.

محمدی دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازخوانی خاطرات انقلاب به نسل جوان ذکر کرد و اظهار کرد: باید از همه توان و ظرفیت ها برای بیان ارزش ها و عظمت انقلاب و خون های پاکی که در این راه ریخته شد تا انقلاب به ثمر برسد به نسل جوان که آن روزها را ندیده و درک نکرده به خوبی تبیین شود و همه ما در این زمینه رسالت سنگینی بر دوش داریم.

به گفته وی، انقلاب اسلامی ایران مدیون آن امام راحلی است که ملت ایران را از ظلم و ستم استبداد داخلی و استعمار رهایی بخشید و به ملت عزت و هویت و آنان را در متن جامعه قرار داد.

وی در ادامه سخنان خود از برنامه های ویژه جشن انقلاب در سطح شهرستان خبر داد و گفت: بطور متمرکز یک جشن انقلاب در روستای بخش مرکزی این شهرستان به لحاظ تقدیم اولین شهید انقلاب برگزار خواهد شد که انتظار می رود شوراها و دهیاران با اطلاع رسانی بیشتر مردم را به حضور در این جشن تشویق و ترغیب کنند.

شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …