چاپ مطلب چاپ مطلب

مهرورز خداحافظی کرد ! ، حکم پراوزان هنوز نیامده /جوادپور فردا فرماندارلنگرود می شود

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان گفت: «کریم شعبانی» مشاور استاندار در امور ایثارگران به عنوان سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان منصوب شد.

محمد احمدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت با اشاره به تغییر و تحولات مدیریت در استانداری گیلان اظهار کرد: کریم شعبانی به عنوان سرپرست اداره کل سیاسی و انتخاباتی استاندار گیلان منصوب شد.

وی با بیان اینکه شعبانی مشاور استاندار در امور ایثارگران گیلان است، تصریح کرد: سرپرستی وی در اداره کل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان تا زمان تعیین یک مدیرکل در این اداره است.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان درباره انتخاب فرمانداران گفت: فردا شنبه مراسم معارفه «سید رضا جوادپور» به عنوان فرماندار لنگرود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جوادپور فرماندار فعلی ماسال است، خاطرنشان کرد: سکان هدایت شهرستان لنگرود از فردا به جوادپور سپرده می‌شود.

احمدی‌پور از معرفی «حسین اسماعیلیان» برای فرمانداری آستانه‌اشرفیه و «سیروس شفقتی» برای فرمانداری آستارا به وزارت کشور خبر داد و یادآور شد: هنوز حکم تأیید این دو نفر از وزارت کشور نیامده است.

وی درباره وضعیت فرمانداری رشت متذکر شد: گزینه «علی‌اکبر پراوزان» برای فرمانداری رشت در وزارت کشور است و هنوز تأیید وی برای این منصب نیامده است.

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار گیلان خدمت به مردم را هدف مهم مسئولان این استان دانست و یادآور شد: تغییر مدیریت برای افزایش خدمات بیشتر و بهتر به مردم است.

به گزارش فارس، پراوزان قبلاً نیز فرماندار رشت بود.

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …