چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندس جعفرزاده توقیف هفته‌نامه ۹دی مطابق قانون است/

همای گیلان:غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی اقدام هیأت نظارت بر مطبوعات در توقیف هفته‌نامه ۹ دی را مطابق قانون دانست و گفت: هیأت نظارت بر مطبوعات تا اینجای کار قانون را لحاظ کرده است زیرا چندین‌بار به این نشریه تذکر داده بود و وقتی دید آنها خود را فراتر از قانون می‌دانند، اقدام به توقیف «۹ دی» کرد.

jafarzadeh5وی با تاکید بر لزوم تمکین در برابر قانون از سوی اصحاب رسانه و مطبوعات، افزود: هر نشریه یا روزنامه‌ای که نسبت به تشویش اذهان عمومی اقدام کند یا مطالبی را منتشر کند که موجب افترا به دولت و تضعیف مجموعه حاکمیت باشد، باید با او از هر گروه و جناحی که هست برخورد شود.

نماینده مردم رشت در مجلس یادآور شد: مخالفت و نقد، یک موضوع است و حمله یکسویه و فحاشی کردن مسأله دیگری است. نهایتاً دولت نباید تسلیم غوغاسالاری شود و باید جلوی هر متخلفی را بگیرد؛ مهم نیست که به چه جناح یا گروهی وابسته است.

جعفرزاده اضافه کرد: توصیه من این است که مسئولان نشریه ۹ دی به قانون تمکین کنند و تسلیم قانون باشند و به جای متشنج کردن جو جامعه از مجاری قانونی اعتراضاتشان را پیگیری کنند تا در این مقطع حساس و در آستانه سال نو فضا را به کام مردم تلخ نکنیم و تابع قانون باشیم.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان با تاکید بر اینکه “نباید از آزادی سوءاستفاده کرد”، گفت: مرز آزادی مشخص است و آزادی در چارچوب قانون تعریف می‌شود،‌ ضمن اینکه در هیچ جای دنیا آزادی مطبوعات فراتر از قانون نیست و اگر مدیرمسئول نشریه‌ای به مناصب حکومتی متصل است، باید بیشتر نسبت به رعایت قانون حساس باشد./ایسنا

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …