چاپ مطلب چاپ مطلب

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: عزم دولت برای پرداخت وام ازدواج جدی است؛ منابع مالی وجود ندارد

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت عزم و اراده­ای جدی برای رفع مشکل وام ازدواج دارد اما منابع برای این مهم کافی نیست.

همای گیلان:ایرج ندیمی با اشاره به حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در صحن علنی مجلس در راستای رفع مشکل وام­ ازدواج، افزود: معوقات بانکی مشکلی است که نمی­توان آن را نادیده گرفت و هنوز این مانع برطرف نشده است.

SAM_1175
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس تصریح کرد: از طرف دیگر منابع در نظر گرفته شده برای پرداخت وام ازدواج از محل سپرده­های قرض­الحسنه تامین می­شود که میزان این سپرده کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: برای رفع پاره­ای از این مشکلات دولت باید هرچه سریعتر لایحه اصلاح نظام بانکی را به مجلس ارایه کند تا در حواشی بررسی این لایحه دلایل کاهش جذب منابع قرض­الحسنه نیز بررسی شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با توجه به لزوم ترویج ازدواج و بحث افزایش جمعیت نیاز به عزمی ملی است تا مشکلات سر راه این دو مهم یعنی ازدواج و فرزندآوری رفع شود، برای این موضوع هم باید بر دو موضوع اقتصاد و فرهنگ تمرکز داشت./خانه ملت

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …