چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با کارکنان فرمانداری رضوانشهر

همای خبر به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امرزو (چهارشنبه ) نوزدهم بهمن دکتر رضایی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، که با حضور فرماندار رضوانشهر، مهندس عاشوری مدیرکل اداری و مالی استانداری، معاونین فرمانداری و بخشداران در نشست صمیمی با کارکنان فرمانداری رضوانشهر و بخشداری های تابعه شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از زحمات کارکنان خدوم فرمانداری رضوانشهر و بخشداری های تابعه در راستای خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد.

دکتر رضایی سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با اشاره به دغدغه کارکنان فرمانداری ها و بخشداری ها، گفت: تمام تلاش ما این است که در دولت مردمی وضعیت معیشتی و حقوق کارکنان به مصداق واقعی خود برسد.

فرماندار رضوانشهر در این نشست ضمن قدردانی از حضور معاون استاندار گیلان در فرمانداری گفت: همه کارکنان این فرمانداری از کارشناسان مجرب، متعهد و ساعی وزارت کشور هستند که با هم افزایی و همدلی در کنار هم ایفاگر وظایف خطیر خود هستند.

در ادامه این نشست کارکنان حاضر نیز نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود را در خصوص مسائل مختلف تخصصی ارائه نمودند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …