چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست صمیمی سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر ؛ علی وارسته بهدانی به مناسبت ۲۲ اسفندماه سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رئیس و کارکنان این بنیاد دیدار نمود .
همای گیلان، سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در این نشست ضمن تبریک این روز با بیان این مطلب که همه مردم عزیز اند و ما خدمتگزار آنها هستیم ساختار بنیاد شهید و امور ایثارگران را به جهت حوزه فعالیت آن بسیار مهم دانست و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به جهت تکریم شهدا و خدمتگزاری به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران از اهمیت بالایی برخوردار است و نگاهها، وظایف و همچنین به تبع آن ظرافت در نوع برخورد را نسبت به این بنیاد در سطح جامعه تغییر می دهد .
➖وی با اشاره به فضای خاص موجود در خانواده های معظم شهداء و ایثارگران گفت: همه ما موظفیم تا می توانیم در کنار این عزیزان باشیم و حتی المقدور مسائل و مشکلات آنان را رفع نمائیم تا از این طریق مرهمی باشیم بر داغ از دست دادن عزیزانشان.
➖وارسته خاطر نشان کرد: خدمت به خانواده معظم شهداء اجر بسیار عظیمی دارد و وظیفه ما را نسبت به این قشر از جامعه سنگین تر می کند و باید در خدمت خانواده معظم شهداء باشیم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …