چاپ مطلب چاپ مطلب

نمایشگاه سوخته کاری روی چوب در نگارخانه مارلیک رشت

همای گیلان:نمایشگاه آثار هنر ابداعی سوکاروچ ( سوخته کاری روی چوب ) استاد عباس کنعانی از ۱۱ الی ۱۶ بهمن ۹۳ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت دایر خواهد شد.

download (1)

در این نمایشگاه  تعداد۲۱ تابلو  سوخته کاری شده روی چوب در ابعاد۴۰ در ۶۰ و ۸۰ در ۹۰ به همت محمد کنعانی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
بنابراین گزارش در سبک سوخته کاری روی چوب ، هنرمند بدون استفاده از رنگ و فقط با سوزاندن سطح چوب آثار هنری را خلق می کند و با استفاده از گرمای هویه و به کمک قلم های فلزی ، تصاویر زیبا و بدیعی را می آفریند.
گفتنی است؛ عباس کنعانی متولد ۱۳۴۸ کتم جان از توابع ضیابر صومعه سرا است.  وی دارای مدرک لیسانس مدیریت دولتی و کارشناس مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان می باشد.
وی سابقه برگزاری نمایشگاه های گوناگونی را در کشورها و شهرهای مختلف در کارنامه خود دارد که از آن جمله می توان به برگزاری نمایشگاه در اولین هفته فرهنگی ایران در شهر مینسک کشور بلاروس ( ۱۳۸۳ ) ،  برگزاری نمایشگاه در هفته فرهنگی ایران در کشور امارات متحده عربی شهر دبی ( ۱۳۸۴) ، هفته فرهنگی ایران در کشور پاکستان شهر اسلام آباد ( ۱۳۹۰ ) و … برگزاری ۲۰ نمایشگاه داخلی اشاره کرد.
عباس کنعانی همچنین برگزیده جشنواره صنایع دستی ایران در شهر اراک ، برگزیده اولین و سومین جشنواره نخبگان بسیجی ایران در شهر تهران ، برگزیده سومین جشنواره نگارهای چوبی ایران در شهر تهران ، برگزیده هفته فرهنگی گیلان در رشت و … می باشد.
شایان ذکر است نمایشگاه آثار هنر ابداعی سوکاروچ ( سوخته کاری روی چوب ) استاد عباس کنعانی از ۱۱ الی ۱۶ بهمن ۹۳ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت دایر خواهد شد و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ به نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت مراجعه نمایند./روابط عمومی

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …