چاپ مطلب چاپ مطلب

نمایشگاه ملی دستاورد های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد/ افتخار آفرینی نماینده دانشگاه آزاداسلامی واحد لاهیجان در جشنواره دفاع مقدس خاک سرخ / جشن خیریه لبخند با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان دردانشگاه آزاد لاهیجان

همای گیلان: با حضور پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ،

  نمایشگاه ملی دستاورد های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پژوهش  در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران از ۲۲  الی  ۲۶ آذر ماه جاری برگزار گردید .

IMG_5244

 در این نمایشگاه واحد های مختلف دانشگاهی و پارک های علم و فنآوری سراسر کشور به عرضه توانمندی ها و  دستاورد های حاصل شده در سال جاری پرداختند

 این نمایشگاه مورد بازدید وزرای مرتبط دولت ، معاونت علم و فن آوری ریاست جمهوری و همچنین ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی به همراه  معاونت محترم پژوهشی  قرار گرفت،

IMG_5247

 واحد لاهیجان با ارائه دست آورد های قابل توجه در عرصه فن آوری از قبیل نسل جدید و نیمه صنعتی ربات های پرنده ،  سیستم اتوماسیون خانگی ، سیستم هشدار جاده ای خودرو ، سنسور های گازی و ارائه زالو های طبی پرورشی و همچنین سبد همکاری با شرکت های تابعه مرکز رشد از قبیل شرکتهای فعال در حوزه چای ،  از واحد های بسیار مهم و مورد توجه و محل رفت آمد مهمانان خاص و همراه مدیریت محترم ارتباط با صنعت  دانشگاه آزاد اسلامی  بوده است .

IMG_5277 IMG_5248 IMG_5272 IMG_5291 IMG_5310

—————————————————————————————————————

با افتخار آفرینی نماینده دانشگاه آزاداسلامی واحد لاهیجان ؛

مراسم اختتامیه دومین جشنواره دفاع مقدس خاک سرخ در فرهنگسرای امام خمینی برگزار شد.

اختتامیه دومین مرحله جشنواره فرهنگی و هنری ((خاک سرخ)) عصر روز پنجشنبه مورخ ۲۶ آذر نود چهار در فرهنگسرای امام (ره)  با حضور جمعی از خانوانده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین و شرکت کنندگان و برگزیدگان این جشنواره برگزار شد.

در این مراسم که مهمانان ویژه آن محمد رضا باقری معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری، خانم دکتر لاله افتخاری رئیس فراکسیون امور زنان در مجلس شورای اسلامی، حمید رضایی رئیس هیئت مدیره و حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار بودند، از هنرمندان منتخب که اثر آنان از میان بیش از ۴۰۰ اثر ارسالی به دبیر خانه جشنواره ارسال شده بود، تجلیل به عمل آمد.

علیرضا پرندوش عکاس و هنرمند خوش ذوق لاهیجانی افتخاری دیگر برای همشهریان لاهیجانی خود آفرید و عنوان برگزیده  بخش عکاسی این دوره از جشنواره را از آن خود کرد.

Ax

در همین رابطه علیرضا پرندوش عنوان کرد: دومین جشنواره مجازی دفاع مقدس که به همت معاونت فرهنگی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش برگزار می شد ،  همزمان با هفته دفاع مقدس و در محور‌های فیلم، عکس، سرود، موسیقی، شعر و ادب، نمایش و فیلم نامه، نقاشی، تندیس، طراحی و تصویرسازی، دکوراسیون، وبلاگ‌نویسی و سایت، خاطرات و دل‌نوشته، مقالات و داستان، کتب و نشریات مرتبط با دفاع مقدس، پوستر،  خوشنویسی برگزار گردید.

وی افزود: بنده هم در بخش عکاسی با ۵ اثر شرکت کرده بودم که به لطف خدا موفق به کسب عنوان برگزیده در این جشنواره شدم.

گفتنی است این جشنواره هرساله و در بخش های مختلف جهت معرفی بیشتر ارزش های دفاع مقدس و به همت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش برگزار می شود.

 —————————————————————————–

باهمکاری دانشگاه آزاد لاهیجان جشن خیریه  لبخند با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان گیلان در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار می شود.

12369167_1644084229193689_2622614915960797720_n

About سردبیر

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …