چاپ مطلب چاپ مطلب

واکنش استانداری گیلان به اظهارات مدیر کل روابط عمومی قوه قضائیه

همای گیلان: انتظار می‌رود همگان با توجه به مسئولیتی که داریم در به‌کار بردن الفاظ و واژه‌ها نهایت اهتمام را در دقت و احترام داشته باشیم.

t3_37486113911210000191_PhotoA

به گزارش همای گیلان  به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان در واکنش به اظهارات مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه نامه‌ای به دفتر این خبرگزاری ارسال کرد.

یوسف گلشن، با اشاره به انتشار تکذیب خبر سفر رئیس قوه  قضائیه به استان گیلان برای بررسی مشکلات یک تیم فوتبال در مصاحبه مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه گفت: بدیهی است سفرهای ریاست محترم قوه قضائیه به استان‌ها منشأ آثار و خدمات فراوانی است و تنها منحصر به یک موضوع خاص نیست از این رو نسبت دادن واژه القا به سخنان عالی‌ترین مقام دولت در یک استان برازنده نیست.

وی افزود: انتظار می‌رود همگان با توجه به مسئولیتی که داریم در به‌کار بردن الفاظ و واژه‌ها نهایت اهتمام را در دقت و احترام داشته باشیم.

مسئول روابط عمومی استانداری گیلان با بیان اینکه نمی‌خواهم بگویم اینگونه اطلاع‌رسانی‌ها جهت‌دار است، گفت: برای یک رسانه‌ای که در سطح ملی و فراملی فعالیت دارد دقت و صحت انعکاس با رویکرد منافع ملی و منطقه‌ای باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا رسالت کار حرفه‌ای بیشتر به چشم آید.

وی بار دیگر به سخنان منتشر شده استاندار گیلان اشاره کرد و یادآور شد: محمدعلی نجفی در جمع اعضای تیم داماش گفت همانگونه که به ملوان، سپیدرود و چوکا علاقه‌مند هستم تیم فوتبال داماش نیز برای بنده اهمیت دارد.

گلشن افزود: استاندار گیلان با اشاره به مسایل و مشکلات تیم فوتبال داماش اظهار کرد: بخشی از این مشکلات ناشی از پرونده قضایی است که در جریان قرار دارد و با دعوتی که از ریاست محترم قوه قضائیه برای سفر به گیلان در اردیبهشت ماه سال جدید انجام شده است امیدواریم بیشتر بتوانیم مسایل و مشکلات داماش را به ایشان انتقال دهیم./فارس

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …