چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان: واگذاری طرح‌های نیمه تمام آموزش و پرورش به بخش خصوصی/همکاری دستگاهها با رسانه ها جهت تبیین عملکردهای دولت

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان مهندس جانبازی فرماندار لاهیجان ضمن تبریک عید مبعث رسول اکرم(ص)، از تلاش دست اندرکاران آموزش و پرورش جهت اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۷ قدردانی کرد و افزود: فراهم کردن امکانات رفاهی برای مسافران فرهنگی به نحو احسن صورت گرفت و عملکرد آموزش و پرورش قابل دفاع بوده است.

?فرماندار در ادامه افزود: یکی از موارد بسیار مهم در بحث گردشگری اقامت مسافران میباشد که آمارها نشان می دهد نوروز ۹۷ لاهیجان بسیار متفاوت بوده است.

?رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن تاکید بر تجلیل با شکوه از معلمان در هفته گرامیداشت معلم، افزود: جایگاه والای معلمان بر کسی پوشیده نیست. همه ما دست پرورده این عزیزان هستیم و اگر موفقیتی است نتیجه تلاش‌های این قشر زحمتکش بوده است.

?وی با اشاره به سیاست دولت مبنی بر واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی، گفت: می توان تکمیل مدارس نیمه تمام را به بخش خصوصی و خیرین مدرسه ساز واگذار کرد.

?جانبازی در پایان اظهار داشت: اطلاع رسانی صحیح و به موقع در ایجاد آرامش جامعه موثر است و می‌تواند از وقوع بسیاری مشکلات جلوگیری کند بنابراین تمامی دستگاه‌ها در حوزه اطلاع رسانی و تبیین عملکرد دولت با رسانه ها همکاری نمایند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …