چاپ مطلب چاپ مطلب

ورزشگاه تختی بندرانزلی بازسازی می‌شود

همای گیلان: چمن و زمین ورزشگاه تختی بندرانزلی در حال ترمیم است و کارگران و اعضای هیئت فوتبال شبانه‌روز در حال کار و تلاش برای آماده‌سازی ورزشگاه تختی هستند.

  ورزشگاه تختی که باشگاه فوتبال ملوان بازی‌های خود را آن انجام می‌دهد قدمتی حدود ۵۵ سال را دارا است و یکی از قدیمی‌‌ترین ورزشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

انزلیچی‌های فوتبال‌دوست نام این ورزشگاه را سن سیروس نامیده‌اند که معنی سیروس مقدس و الهام گرفته شده از نام استادیوم سن سیرو ورزشگاه تیم فوتبال میلان ایتالیا است.

139409021442569856565384

در آخرین دیدار خانگی ملوان بندرانزلی در لیگ برتر، ملوان به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان رفت که در پایان با یک گل میهمان خود را راهی کرد و تماشاگران انزلیچی از این برد شاد و مسرور شدند ولی به‌دلیل باران شدید و عدم رسیدگی به ورزشگاه تختی پس از این برد، تماشاگران مبهوت زمین ورزشگاه شدند که دیگر قابل استفاده برای فوتبال نبود.

در بیست روزی که از آخرین دیدار ملوان در خانه می‌گذرد مسئولان باشگاه ملوان و هیئت فوتبال شهرستان بندرانزلی تنها ۱۰ روز دیگر تا دیدار خانگی بعدی ملوان فرصت دارند تا چمن و زمین ورزشگاه سن سیروس را به حد نرمال برسانند.

چمن و زمین به‌خوبی در حال ترمیم است و کارگران و اعضای هیئت فوتبال شبانه روز در حال کار و تلاش برای آماده‌سازی ورزشگاه تختی هستند و گفته شده است گاهی یک شبانه‌روز در ورزشگاه مانده‌اند.

ملوان در آخرین دیدار خود در هفته هفتم میهمان سایپا کرج بود که در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ مغلوب میزبان خود شد و هفته آینده، دوشنبه ۹ آذرماه ۱۳۹۴ میزبان تراکتورسازی است که با اختلاف یک امتیازی انزلیچی‌ها دو پله از تبریزی‌ها بالا تر هستند./ تسنیم

About سردبیر

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …