چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تسلیت مدیران شهرستان رودسر به مناسبت در گذشت مادر شهیدان پسند

اختصاصی همای گیلان:در پی در گذشت مادر شهیدان احمد، محمود و عزت‌الله پسند ،پیام های تسلیتی از سوی فر ماندار ،بخشداران،شهرداران  وروسای ادارات شهرستان رودسر  ارسال نمودند باهم این پیام هارا می خوانیم:

d1he2m0ye9po
فرماندار رودسر در پیامی درگذشت مادر شهیدان پسند را تسلیت گفت.
به گزارش خبرنگار ما متن پیام مهندس جانبازی رودسری بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت مادری مومنه و پرهیزگار حاجیه خانم «زرافشان رستمی » والده مکرمه شهیدان والا مقام پسند موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
آن مرحومه در دامان پاک خود فرزندانی را تربیت کرد که نماد مظلومیت و مقاومت شد. یقیناً روح پاک این بانوی متقی در جوار رحمت الهی با فرزندانش محشور خواهد بود.
اینجانب مصیبت درگذشت این مادر فداکار را به خادمان ملت، مردم شریف و قدرشناس شهرستان رودسر و خانواده محترم پسند تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان علو درجات آن فقیده سعیده را مسألت می‌نمایم.
امیر جانبازی رودسری
فرماندار رودسر

ککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

پیام تسلیت شهردار واجارگاه
بسم الله الرحمن الرحیم “انالله و انا الیه راجعون” درگذشت مادر فداکار حاجیه خانم زرافشان رستمی والده مکرمه شهیدان پسند که پس از سالها مجاهدت، صبر و استقامت ، شیرمردانی را در دامان پاک خویش پرورش و آنان را در راه آرمان های انقلاب اسلامی تقدیم خداوند کردند. بدینوسیله اینجانب رحلت این بانوی مکرمه را به ساحت رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد رزمندگان و ایثارگران و مردم ولایت مدار شهرستان رو سر و حومه به ویژه خانواده محترم شهیدان پسند تسلیت و تعزیت عرض مینمایم ، انشاالله در جوار امام عزیز و شهیدان سرافراز از رحمات واسعه الهی متنعم
شوند. محمد پورحسین : شهردار واجارگاه

ککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

بخشدار کلاچای

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر درگذشت مادر صبور، مقاوم و مهربان شهیدان، پسند زرافشان رستمی که در طول عمر شریف خود با تربیت فرزندان برومند و شیفته مکتب اهل‌بیت (علیهم السلام) و تقدیم آنان به ساحت الهی انقلاب اسلامی، برگی ماندگار از حماسه و ایثار زنان مکتب فاطمی را رقم زد، موجب تألم خاطر شد.
رحلت این مادر بزرگوار را که در ماه بزرگ مولای شهادت طلبان و آزادگان به دیدار فرزندان دلاورش شتافت، تسلیت و از درگاه خداوند متعال برای وی علو درجات و برای بازماندگان آن مرحومه صبر و اجر مسألت داریم.
هادی کوچکی
بخشدار کلاچای

گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
حسین لاهوتی
بسم‌الله‌الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت مادر شهیدان گرانقدر پسند موجب تألم و تأثر خاطر شد.
بدون تردید پدران و مادران شهدا سرمایه‌های عظیم این کشور هستند و مادر شهیدان پسند نیز زنی عفیف و مومنه بود که توانست سه فرزند برومند خود را به درستی در مکتب اهل بیت علیهم السلام تربیت کرده و در راه اسلام و انقلاب تقدیم کند.
اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این مادر فداکار به خانواده آن مرحوم و مردم شریف کلاچای ، از خداوند متعال برای آن مرحومه، غفران الهی و برای خانواده و بازماندگان ایشان بردباری مسألت می‌نمایم.
حسین لاهوتی
شهردار کلاچای

About

Check Also

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی رشت

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی …

One comment

  1. امیدرجبی پورکشایه

    اینجانب درگذشت این مادر فداکار را به مردم شریف و قدرشناس شهر کلاچای و خانواده محترم پسند تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان علو درجات آن فقیده سعیده را مسألت می‌نمایم.