چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تسلیت مدیران شهرستان رودسر به مناسبت در گذشت مادر شهیدان پسند

اختصاصی همای گیلان:در پی در گذشت مادر شهیدان احمد، محمود و عزت‌الله پسند ،پیام های تسلیتی از سوی فر ماندار ،بخشداران،شهرداران  وروسای ادارات شهرستان رودسر  ارسال نمودند باهم این پیام هارا می خوانیم:

d1he2m0ye9po
فرماندار رودسر در پیامی درگذشت مادر شهیدان پسند را تسلیت گفت.
به گزارش خبرنگار ما متن پیام مهندس جانبازی رودسری بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت مادری مومنه و پرهیزگار حاجیه خانم «زرافشان رستمی » والده مکرمه شهیدان والا مقام پسند موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
آن مرحومه در دامان پاک خود فرزندانی را تربیت کرد که نماد مظلومیت و مقاومت شد. یقیناً روح پاک این بانوی متقی در جوار رحمت الهی با فرزندانش محشور خواهد بود.
اینجانب مصیبت درگذشت این مادر فداکار را به خادمان ملت، مردم شریف و قدرشناس شهرستان رودسر و خانواده محترم پسند تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان علو درجات آن فقیده سعیده را مسألت می‌نمایم.
امیر جانبازی رودسری
فرماندار رودسر

ککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

پیام تسلیت شهردار واجارگاه
بسم الله الرحمن الرحیم “انالله و انا الیه راجعون” درگذشت مادر فداکار حاجیه خانم زرافشان رستمی والده مکرمه شهیدان پسند که پس از سالها مجاهدت، صبر و استقامت ، شیرمردانی را در دامان پاک خویش پرورش و آنان را در راه آرمان های انقلاب اسلامی تقدیم خداوند کردند. بدینوسیله اینجانب رحلت این بانوی مکرمه را به ساحت رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد رزمندگان و ایثارگران و مردم ولایت مدار شهرستان رو سر و حومه به ویژه خانواده محترم شهیدان پسند تسلیت و تعزیت عرض مینمایم ، انشاالله در جوار امام عزیز و شهیدان سرافراز از رحمات واسعه الهی متنعم
شوند. محمد پورحسین : شهردار واجارگاه

ککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

بخشدار کلاچای

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر درگذشت مادر صبور، مقاوم و مهربان شهیدان، پسند زرافشان رستمی که در طول عمر شریف خود با تربیت فرزندان برومند و شیفته مکتب اهل‌بیت (علیهم السلام) و تقدیم آنان به ساحت الهی انقلاب اسلامی، برگی ماندگار از حماسه و ایثار زنان مکتب فاطمی را رقم زد، موجب تألم خاطر شد.
رحلت این مادر بزرگوار را که در ماه بزرگ مولای شهادت طلبان و آزادگان به دیدار فرزندان دلاورش شتافت، تسلیت و از درگاه خداوند متعال برای وی علو درجات و برای بازماندگان آن مرحومه صبر و اجر مسألت داریم.
هادی کوچکی
بخشدار کلاچای

گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
حسین لاهوتی
بسم‌الله‌الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت مادر شهیدان گرانقدر پسند موجب تألم و تأثر خاطر شد.
بدون تردید پدران و مادران شهدا سرمایه‌های عظیم این کشور هستند و مادر شهیدان پسند نیز زنی عفیف و مومنه بود که توانست سه فرزند برومند خود را به درستی در مکتب اهل بیت علیهم السلام تربیت کرده و در راه اسلام و انقلاب تقدیم کند.
اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این مادر فداکار به خانواده آن مرحوم و مردم شریف کلاچای ، از خداوند متعال برای آن مرحومه، غفران الهی و برای خانواده و بازماندگان ایشان بردباری مسألت می‌نمایم.
حسین لاهوتی
شهردار کلاچای

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …

One comment

  1. امیدرجبی پورکشایه

    اینجانب درگذشت این مادر فداکار را به مردم شریف و قدرشناس شهر کلاچای و خانواده محترم پسند تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان علو درجات آن فقیده سعیده را مسألت می‌نمایم.