چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تشکرشهرداررودبنه ازدکترروحانی /میزان برخورداری شهرداری رودبنه از کمک و اعتبارات در دوره دکتر روحانی ۶۰۰درصد بیشتر از دولتهای قبل بوده است


اختصاصی همای گیلان، شهردار رودبنه گفت:میزان برخورداری از اعتبارات و کمک های دولت تدبیر و امید به شهرداری رودبنه ۶۰۰ درصد بیشتر از سالهای ۱۳۸۰ تا پایان ۱۳۹۱ بوده است .
مهندس مجیدازادخواه افزود:میزان کمک و مساعدتهای دولت تدبیر و امید از سال ۹۲ تا ۹۷ شامل کمک مالی به مبلغ ۶۶٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
ویارانه قیر به مبلغ ۱۱٫۲۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد.
وی افزود: تخصیص ماشین آلات عمرانی و خدماتی شامل (یکدستگاه خودروی آتشنشانی سنگین , یکدستگاه خاور حمل زباله , یکدستگاه بیل بکهو و اعتبار جهت آسفالت خیابان امام حسین و بلوار دکتر حشمت ۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰ ریال است.
شهرداررودبنه اذعان کرد:با توجه به این کمکها و مساعدت ها ، فعالیتهای عمرانی زیادی در شهر رودبنه انجام گرفته که می توان از احداث بلوار (رفوژ وسط ) خیابان امام خیمنی محور رودبنه به لاهیجان , تعریض و آسفالت خیابان امام حسین , آسفالت بیش از ۵۰ درصد کوچه های خاکی سطح شهر رودبنه در طی ۵ سال , احداث ساختمان اداری شهرداری , جدولگذاری و پیاده روسازی بیش از ۱۰ هزار مترمربع در سطح شهر , لوله گذاری بیش از ۱۰۰۰ مترمربع در سطح شهر , نصب بیش از ۲۵۰ عدد تیر برق بتونی و ۳۰۰ عدد پایه های روشنایی فلزی در سطح شهر وتهیه طرح جامع شهری است.
ضمن انکه ممیزی املاک ، سامانه یکپارچه املاک کشور (سیماک ) ، اجرای طرح جداسازی آبیاری فضای سبز بلوار امام خمینی و سایر فعالیتهای عمرانی است.
ازادخواه تصریح کرد:البته مطالبات زیادی در شهر رودبنه وجود دارد که شهرداری رودبنه با توجه به کمبود اعبتارات و درآمد هنوز نتوانسته آنها را محقق نماید که از جمله می توان به نبود پارک در شهر رودبنه نام برد که شهرداری هنوز نتوانسته این خواسته بحق مردم شهر رودبنه را برآورده سازد و یا فقدان یک سالن همایش در شهر رودبنه که می تواند خواسته های فرهنگی بخش و شهر رودبنه را پوشش دهد.
شهردار رودبنه در پایان ضمن تشکر از دولت تدبیر و امید گفت امیدواریم سفر دکتر روحانی منشأ خیر و برکت باشد و شهروندان شهر رودبنه نیز از برکات این سفر بهره مند گردند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …