چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تقدیر و تشکر امام جمعه و فرماندار رضوانشهر از مردم عزادار و هیئات امناء مساجد و مذهبی این شهرستان

همای گیلان، امام جمعه و فرماندار رضوانشهر طی پیامی از مردم عزادار ، هیئات امناء مساجد و مذهبی این شهرستان در برپایی مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع)در دهه اول ماه محرم تقدیر و تشکر نمود.

▪️متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

▪️بدون تردید ولایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ،معرفت آن بزرگواران و پیروی از تعالیم نورانی و رهنمون های سازنده آنان از بزرگترین نعمت های پروردگار می باشد که به بندگان صالح خود مرحمت فرموده و به این کرامت ویژه مفتخرشان ساخته است.

▪️خدای منان را سپاسگزاریم که عزاداری دهه اول محرم ، به ویژه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، با حضور پرشور مشتاقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) شهرستان باشکوه و در کمال امنیت و آرامش برگزار گردید و بار دیگر جلوه های زیبایی از شور و شعور حسینی و عشق بی نظیر مردم، نسبت به خاندان اهل بیت(ع) را به نمایش گذاشت.

▪️تلاش های ارزشمند هیئات امناء مساجد و مذهبی، سخنرانان و مبلغین دینی و مداحان اهل بیت (ع) یاریگر ما در گرامیداشت این ایام حزن و اندوه بودند و موجب مجد و عظمت هرچه بیشتر این مراسم شده اند.

▪️اینجانبان با عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت جانگداز حضرت سیدالشهداء علیه السلام و خاندان و اصحاب باوفای ایشان و آرزوی قبولی عزاداری های خالصانه از خدمات صادقانه تمامی عزیزان به‌ ویژه مردم سوگوار، هیئات امناء مساجد و مذهبی، وعاظ و سخنرانان، مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع)، ادارات،اصحاب رسانه و عوامل انتظامی و امنیتی بخصوص فرماندهی انتظامی و نیروهای خدوم شهرستان که در ایجاد نظم و حفظ امنیت مراسمات تلاش نمودند، مراتب سپاس و تقدیر خود را اعلام می داریم.

▪️از درگاه ایزد منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای عزاداران حسینی(ع) خواستاریم.

لطف اله عبدالهی
امام جمعه شهرستان رضوانشهر

محمد مهدی مظفری
فرماندار شهرستان رضوانشهر

 

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …