چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز

  • پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز

چهارم شعبان مصادف با سالروز فرخنده و مبارک جانباز سترگ کربلا ، حضرت باب الحوائج ، ابالفضل العباس(ع) است.

روز جانباز فرصت مغتنمی است تا نسل امروز ما با رشادت های عباس گونه یادگاران هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند و بدانند دلاور مردان و شیر زنان ایران چگونه با اقتدا به مظهر غیرت و شجاعت ، عباس ابن علی (ع) در دفاع از ارزش های والای اسلام و انقلابشان به میدان رفته و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

جانبازان روایتگران واقعی روزهایی هستند که تمامی ابر قدرت های دنیا برای دست یافتن مجدد به منابع کشورمان در کنار یکدیگر ایستاده و میهنمان را زیر بمباران های شدید زمینی و هوایی قرار داده بودند.

اما در این میان فرزندان حیدر کرار با رمز یا حسین و یا عباسشان اجازه ندادند دشمنان تا به کف مسلح و قدرتمند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و با ایثار و غیرت در دفاع از آب و خاک و ناموس میهن به فیض عظیم شهادت و جانبازی نائل آمدند.

ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت باب الحوائج ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز ، یاد و خاطره تمامی جانبازان دلاور ایران اسلامی را که در راه دفاع از کیان میهن دچار مجروحیت شده و سالها از عمرپُر برکتشان را در بستر بیماری سپری کرده و در نهایت با لبیک به ندای حق به فیض عظیم شهادت نائل آمدند را گرامی می داریم و به روح پاکشان درود و سلام می فرستیم.

محمد حسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامی شهر رشت

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …