چاپ مطلب چاپ مطلب

چشن میلاد پیامبر اکرم(ص) با حضور حامد زمانی در لاهیجان برگزار می شود

همای گیلان:سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) با حضور حامد زمانی خواننده آهنگ های انقلابی در لاهیجان برگزار می شود.

download

شاهین جهانگیری در گفت و گویی افزود: این برنامه در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه مورخ ۱۷ دی در سالن ورزشی شهدای لاهیجان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و با حمایت و پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فرمانداری، سپاه پاسداران ناحیه لاهیجان، نیروی انتظامی، شهرداری و اتاق اصناف لاهیجان، اداره ورزش و جوانان و با  همکاری موسسه فرهنگی و هنری فرهنگستان گیلان و حمایت چای کارمین توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم با حضور امام جمعه، نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان و مدیران استانی برگزار می شود و این نخستین اجرای حامد زمانی در شرق گیلان می باشد.

جهانگیری افزود: در طول یک سال گذشته کنسرت های موسیقی پاپ و سنتی و اجرای جنگ های شادی باعث شادابی و نشاط اجتماعی در شهر لاهیجان شد و این برنامه نیز با هدف جلب رضایت طرفداران سبک موسیقی حامد زمانی با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری همه دستگاههای اجرایی و نهاد های شهرستان برگزار می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: لاهیجان شهرستانی فرهنگی است که دارای پتانسیل های زیادی برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری بوده و هنرمندان متعهد زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که جای دارد از این همه علاقه و عشق به هنر حمایت شود و ما هم تمام سعی خود را بکار خواهیم بست تا شرایط لازم را برای آماده کردن زیر ساخت ها و فضاهای فرهنگی و هنری انجام دهیم.

About سردبیر ارشد

Check Also

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی رشت

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی …