چاپ مطلب چاپ مطلب

آئین جشن وحدت در مسجد اهل سنت بخش پره سر-رضوانشهربرگزارشد

آئین جشن وحدت با حضور مهندس مظفری سرپرست فرمانداری رضوانشهر، نماینده حوزه انتخابیه ، ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن ، روحانیت معزز ، اعضای شورای تأمین و دیگر مسئولین و مردم اهل تشیع و تسنن این شهرستان در مسجد اهل سنت حاج آقا شرفی پره سر برگزار شد.

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امام جمعه رضوانشهر در این آئین با استناد به آیه شریفه واعتصموا وجیه الله جمیعا و لاتفرقوا در جمع مسئولین ومردم اهل تشیع و تسنن بخش پره سر، برادران اهل شیعه و تسنن را به همدلی و وحدت سفارش کرد و افزود: از تفرقه و اختلافات اجتناب شود.

حجت الاسلام و المسلیمن عبدالهی با بیان اینکه اخلاق نیک پیامبر(ص) باعث پیشرفت اسلام شد، گفت: حضرت محمد(ص)، منجی عالم بشریت است که به امت اسلامی عزت و شرف بخشید و مکارم اخلاق را بصورت مکتوب و عملی برای بشریت به ارمغان آورد.

وی تأکید کرد: مسئولین شهرستان در جهت ارائه خدمت بی منت به مردم شهید پرور رضوانشهر و پره سر از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین شرفی امام جمعه اهل سنت بخش پره سر نیز در این آئین با تبریک هفته وحدت گفت: با توجه به هجمه نامحرمان بر پیکر اسلام عزیز جهت ایجاد فتنه و تفرقه ، لازم است همه دوستداران پیامبر خاتم با تاسی از رهنمودهای اخلاقی و اجتماعی آن وجود ذیجود، امت اسلامی در کنار هم صف واحده ای تشکیل داده تا با تمام توان از وحدت و یکپارچگی دفاع نموده و باعث عزت و سربلندی دین مبین اسلام گردد.

همچنین نماینده مردم شریف شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت بین تشیع و تسنن در این منطقه مثال زدنی است.

محمود شکری ضمن توصئه به مدیران و مسئولان در زمینه رعایت همکاری و انسجام گفت: مسئولان باید در همه زمینه ها وحدت را از مردم بیاموزند و نسبت به حل مشکلات قدم بردارند.

در پایان نماز وحدت بخش جمعه با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان در مصلای نماز جمعه اهل سنت شهر پره سر به امامت حجت الاسلام و المسلیمن سید منصور شرفی امام جمعه اهل سنت این بخش اقامه شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …