چاپ مطلب چاپ مطلب

آتش بازی ایرج ندیمی در شورای اداری لاهیجان قبل از چهارشنبه سوری آخرسال

همای گیلان : نماینده مرم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت :امیدوارم مقدم مدیران استانی بخصوص معاونت محترم استانداری خیر باشد و خروجی آن عمل باشند. حرف و گزارش کار نباشد ما باید کارنامه خود را مرور کنیم که آیا برنامه داشته ایم که کارنامه داشته باشیمSAM_0026 اگر کارنامه داریم ضعف آن کجاست؟

عملکرد استادار قابل نقد نیست

ایرج ندیمی با بیان این مطلب که هنوز عملکرد استاندار جدید قابل نقد نیست اظهار داشت : تاکنون عملکرد دکتر نجفی چه در بحث انتخابات و چه در مقوله عملکرد اجرایی خوب بوده است امیدوارم که تداوم داشته باشد.

آنگاه خطاب به معاون عمرانی استانداری گفت :

چند پرسش از مقامات استان گیلان و از شخص جنابعالی دارم که برای تنویر افکار عمومی و ایجاد فضای کار و تلاش به سمع و نظر مردم برسد.

اگر این سوالات با جواب روبرو نشود مورد واپرس از وزرای ذیربط ، قرار خواهد گرفت

توضیح اول آنکه : اگر این سوالات با جواب روشنی توسط مدیران روبرو شود به اطلاع مخاطبان رسانده می شود و در غیر این صورت به طرق مختلف نظارتی مورد واپرس از وزرای ذیربط ، قرار خواهد گرفت.

توضیح دوم آنکه : این سوالات تا حصول نتایج با ذکر مصادیق اطلاع رسانی می شود.

توضیح سوم آنکه : حتما بخشی از این سوالات متوجه مسولان قبلی است که چون از نظر ما ، تغییر دولت هیچ گاه به مفهوم تغییر نظام نبوده و ما وارث خوب و بد یکدیگر هستیم و همچنان که پروژه های قبلی وقتی تمام می شود توسط ما افتتاح می گردد ضعف ما هم بین ما تقسیم می گردد و مردم تغییر مسئول را به معنای بی مسئولیتی نسبت به گذشته ، قلمداد نمی کنند.

نماینده مردم در خانه ملت خاطر نشان کرد :

۱) آیا ما باید به دنبال کار اجرایی باشیم یا مدیران استان و شهرستان؟

۲) آیا ما باید به دنبال بودجه برای استان و شهرستان باشیم یا ….

۳) آیا ما باید به دنبال ردیف و اعتبار پروژه ها باشیم یا …

۴) اگر پروژه ای حیاتی بود و مردم نگران بودند ما باید در استان اولویت گذاری نماییم یا ….

۵) اگر مردم از عدم اجرای پروژه ای نالیدند ، ما باید در تحقیق آن بکوشیم یا ….

۶) اگر در وزارتخانه حق گیلان و پروژه ها را ندادند ، ما باید به دنبال شناسایی و رفع مشکل باشیم یا ….

۷) اگر مصوبات سفر وزراء را یک فرصت بدانیم ، ما باید برای تحقق آن بکوشیم یا …

۸) اگر باید وزیر و مسئولی در گیلان حضور یابد ما باید پیگیر این حضور باشیم یا …

۹) اگر وزیر و مسئولی به گیلان آمد ما باید حقوق خویش (گیلان) را از او مطالبه نماییم یا …

۱۰) اگر احجاف و عدم ایفای تعهدات توسط مسئولان رخ داد ما باید آن را پیگیری نماییم یا …

۱۱) آیا مدیران می توانند آدرس پیگیری موفق خویش نسبت به همه پروژه های داشته و ناداشته گیلان را ارایه نمایند؟

۱۲) آیا مدیران می توانند آدرسی از کارکرد توأم با عدالت از خود بیان فرمایند که بین شهرستان ها و پروژه ها فرق نگذاشته باشند؟

۱۳) آیا مدیران می توانند آدرس و نشانه ای از جهت به کار گرفتن آدم های بسیار شایسته و خدوم را در ادارات زیر نظر خویش ، را بیان فرمایند؟

۱۴) آیا مدیران محترم می توانند از بکارگیری نهادهای مدنی و تشکل های مختلف ذیربط در پیشبرد امور حوزه کاری خویش را به ملت ، در طول مسئولیت خویش بیان نمایند؟

۱۵) آیا مدیران محترم می توانند ، علت اصلی بکارگیری و تصدی شغلی خویش ر از جهات علمی ، عملی و کارکردی (بدون حمایت سیاسی) بیان فرمایند؟

۱۶) آیا مدیران ارجمند می توانند از برنامه های درون سازمانی و استفاده حداکثری از کارشناسان و دیدارهای تعریف شده با ثبات از جلسات با عایله اداری خود را بیان فرمایند؟

۱۷) آیا مدیران ارجمند می توانند گزارش بازدید ماهانه خویش را از پروژه ها و شهرستان ها ارایه فرمایند؟

۱۸) آیا امضاء و تعهدات آن جنابان در طول دوره کارکردی را می توان به عنوان وفای به عهد منتشر نمود؟

۱۹) آیا مبارزه با مفاسد اداری را درون مجموعه کار را می توان به عنوان یک گزارش کارکرد دائمی ، به اطلاع ولی نعمتان مردم راسند؟

۲۰) آیا از مشارکت مردمی (به صورت های گوناگون) برای پیشبرد مردم استفاده فرموده اید؟

۲۱) آیا در قیاس با هتایان خود در دیگر استان ها موفق تر بوده و قابلیت رشد کشوری و ملی را داشته اید؟

منطقه اقتصادی، جاده بام سبز، ورزشگاه تختی و….چی شد ؟؟؟

ندیمی یادآور شد : جناب مهندس شعبانپور فرض کنیم لاهیجان نماینده نداشت منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان باید توسط چه کسی پیگیری می شد این کار مهم که در مجلس ۶ و ۷ توسط مجلس شورای اسلامی مصوب شد و ۱۲۰ تا ۱۳۰ هکتار زمین برای آن تعریف شد و برای این استان یک فرصت اقتصادی به حساب می آید چرا به حال خود رها شد مگر مصوب دولت و مجلس نداشت؟ چرا این قانون اجرا نشد.

وی تاکید کرد : چرا جاده بام سبز به دریا که جز مصوبات سفر اول دولت بود اجرایی نشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : سوال دارم چرا مصوبه احداث دانشگاه کشاورزی که جزء مصوبات دولت بود عملی نشد. جاده رودبنه به دریا را تصویب کردیم چرا ادامه پیدا نکرد آیا کسی پیگیری کرد باید فرمانداران و استانداران وقت به من جواب بدهند من در محیط کوچکتر این سوالات را می پرسم در صورت عدم پاسخگویی از سوی شما از وزرای ذی ربط سوال فراهم پرسید.

ندیمی بیان داشت: از مدیران ورزش سوال دارم علل رها شدن ورزشگاه تختی چیست؟ همچنین چرا مجتمع فرهنگی که شروع ساخت آن در دولت خاتمی بود و ۳۰ درصد هم پیشرفت فیزیکی داشت رها شده است و تازه امسال شاید شاهد افتتاح فاز اول آن باشیم چرا این کارها که اعتبارات زمانی ۱۰۰ میلیارد تومان بود انجام نشد و حالا با ۳۰ میلیارد باید ساخته شود.

بعضی از مدیران چگونه در قبر خواهند خوابید وقتی عدالت رعایت نمی کنند/وزیری که به خواسته مردم توجه نکند من آن وزیر را سروته می کنم

وی خاطر نشان کرد : چرا گاز این شهرستان که از پیشرفت خوبی برخوردار بود رها شد تا شهرستانهای دیگر به آن برسد آیا این اصناف است ، این کدام عدالت است آیا در قبر خواهیم خوابید؟ من حرف نزنم تا در دیدگاه شما آدم خوب و با شخصیتی باشم من چنین شخصیتی را نمی خواهم من حرف نزنم تا بعضی ها خوششان بیاید. اگر قرار باشد من نتوانم تقاضای به حق مردم را درخواست نمایم بهتر است نماینده نباشم اگر وزیری به خواسته های مردم توجه نکند من چنین وزیری را سر و ته می کنم.

چرا باید در این استان بعضی از مدیران چلمن که حد و اندازه یک مدیر نیستند باید مسئول شوند و عدالت را رعایت نکنند.

SAM_0031SAM_0034

SAM_0037SAM_0041SAM_0040

SAM_0042

SAM_0044SAM_0046 SAM_0052SAM_0057 SAM_0059

About

Check Also

فرماندار لنگرود؛ کلیه شهرهای شهرستان طی چند ماه آینده تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار خواهند گرفت

فرماندار لنگرود؛ کلیه شهرهای شهرستان طی چند ماه آینده تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار …

۹ comments

  1. به قول آقای ندیمی یک نماینده چه باید بکند آیا حرف بزند یا نزندتذکر بهد یا ندهد؟وظیفه نماینده همین است که آقای ندیمی همه آنها را همچون سواد ،جرات،روحیه خدمتگذاری را دارد

  2. آیا ازاین آتش بازی های نماینده در شهرستان محل خدمتش مردم سودی میبرند یا……..!!!!!!

  3. آقای ندیمی ثابت کرده همواره زبان گویای گیلان است کدوم نماینده جرات چنین حرف زدن را دارد

  4. شما مطمئن باشید آقای ندیمی تمام کارهای نیمه تمام را به پایان می رساند او برای خواسته های مردم با تمام وجود با مدیرا ن درگیر می شود مگر یک آدم مرض دارد خود را با وزیر ووزرادرگیر کند

  5. آقای ندیمی مردم می فهمند که شما واقعا با جان ودل در خدمت مردم هستید سه دوره نمایند شدن دلیل بر محبوبیت شما هست حالا بعضی هم از عزیزان مخالفت می کنند چی می شود کردمن با حرف آقا کریم موافق هستم که ندیمی خود رابه خاطرمردم درگیر میکند

  6. آقای ندیمی آیا حرف فایده دارد؟

    • بیکاره تحصیل کرده

      ندیمی دنبال معوقه خودش نیست تافقط حرف بزند اگه بدانی وآگاه باشی حرف حرف زیرساخت و عمران وآبادانی یک شهرستان ارزشمند است

  7. بیکاره تحصیل کرده

    بچه داری و خانه تکانی رونگفتی پروژه های داغ این روزاست مسئولین بایدهردوطرفو داشته باشند

  8. من به آقای کارمند می گویم نماینده که مجری قانون نیست متأسفانه ما مدیر اجرایی را با نماینده اشتباهی گرفتیم. بیشتر مدیران گیلان یا مدیر ضعیی هستند و یا به دنبال منافع خود هستند به همین دلیل استان ما رشد و توسعه پیدا نکرده باز هم می گویم رشد و توسعه …