چاپ مطلب چاپ مطلب

آخرین شنیده ها از انتخاب شهردار تا فعالیت حامیان احمدی نژاد در استان!

همای گیلان:شنیده می شود یکی از معاونین یکی از دستگاه های اجرایی استان که از قضا نسبت فامیلی با یکی از ورزشکاران مطرح کشور نیز دارد به زودی پست معاونتی خود را واگذار خواهد کرد. هرچند که هنوز مشخص نیست چه کسی جایگزین وی خواهد شد اما در خصوص دلایل این جا به جایی حرف و حدیث های فراوانی مطرح است.

index5

گفته می شود انجمنی ۵ نفره متشکل از لیدرهای انتخاباتی یکی از قومیت های مقیم رشت چندی قبل تشکیل جلسه داده و قصد دارند در خصوص انتخابات آتی مجلس کاندیدایی را از درون خود مورد حمایت قرار دهند. جالب آنکه این انجمن یکی از گزینه های احتمالی داوطلب برای حضور در انتخابات را که سابقه تصدی بر فرمانداری رشت را در کارنامه خود دارد، خلخالی دانسته و فردی را از بین خود برای حضور در انتخابات مجلس انتخاب نموده اند که افشای نامش در کوران انتخابات مجلس می تواند تعجب بسیاری از فعالان سیاسی استان را برانگیزد.

گفته می شود پس از به راه افتادن نهضت خواهرزاده ها در استان، این بار پسرخاله یکی از چهره های تأثیرگذار به عنوان مشاور مدیر عامل در یک سازمان که ارتباط مستقیمی با بحث اشتغالزایی و تسهیل ازدواج جوانان دارد، برگزیده شده است و …

از شهرداری لاهیجان هم خبر می رسد که سعید آگشته به زودی سکان هدایت این شهر گردشگری را بر عهده خواهد گرفت. گفتنی است سعید آگشته یک نیروی اصولگرا به حساب آمده و قوت گرفتن احتمال انتصاب او به عنوان شهردار لاهیجان با اعتراض برخی چهره های اصلاح طلب و اعتدالگرای این شهر همراه بوده است.

گفته می شود یکی از شهرداران موفق در عرصه مدیریت شهری که چندی پیش از سوی اعضای شورا استیضاح شده و البته استیضاح او با اعتراضات فراوانی نیز همراه بود، قرار است به عنوان معاون فرماندار یکی از شهرستان های مذهبی استان مشغول به فعالیت شود هر چند که گویا اختلاف نظرهایی هم در این خصوص در میان شخصیت های اثرگذار استان وجود دارد.

از یکی از سازمان ها هم خبر می رسد که فرد تیزهوشی که چندی قبل برادرزاده خود را در راستای سیاست های اشتغالزایی مشغول به کار کرده بود، این بار همسر خود را نیز به عنوان معاون در همان سازمان به کار گمارده است و با این اوصاف گویا قرار است معضل  بیکاری را در خانواده خود به صورت کامل ریشه کن کند.

از فعالیت انتخاباتی حامیان احمدی نژاد در استان هم خبر می رسد که جلسه ای چندی پیش به ریاست یکی از استانداران اسبق گیلان تشکیل شده که محوریت آن هم اندیشی در خصوص تحولات سیاسی استان و جایگاه جریان انحرافی در این تحولات بوده است. گفتنی است همسر این استاندار سالهای قبل گیلان ارتباط فامیلی نزدیکی با یکی از یاران گرمابه و گلستان احمدی نژاد دارد.

گفته می شود یکی از اعضای شورای شهر که تاکید زیادی این روزها بر بحث بومی گرایی داشته است و اعتقاد دارد که شهردار آینده رشت باید بومی باشد، خود یک گزینه غیربومی را به شورا تعرفه کرده و رایزنی هایی را هم برای تصدی این گزینه که سابقه تصدی بر شهرداری کرج را هم در کارنامه خود دارد، انجام داده است. جالب آن که در لحظه نگارش این خبر، همین عضو شورا به همراه این گزینه غیربومی جلسه ای را با ۴ نفر دیگر از اعضای شورا ترتیب داده اند و مشغول رایزنی هستند. فارغ از بحث بومی و غیربومی بودن و همچنین توانایی های این گزینه احتمالی برای تصدی بر شهرداری رشت، آن چه که بیش از پیش در این میان خودنمایی می کند، متاسفانه فاصله حرف تا عمل برخی از اعضای شورای شهر است که در ظاهر شعار بومی گرایی می دهند و در باطن برخلاف شعار خود عمل می کنند!

از نماینده علاقه مند به شهرداری و مسایل مربوط به آن هم خبر می رسد که این روزها آقای نماینده دوباره تمام تلاش خود را برای بر سر کار آوردن یکی از گزینه های مطرح و احتمالی برای تصدی بر شهرداری به کار بسته است و در این راه بسیار ثابت قدم است! گویا آقای نماینده  این روزها شال و کلاه را بر سر کرده است و جلساتی را در محل فرمانداری تشکیل داده است و از سایر گزینه های مطرح هم خواسته است که به نفع گزینه مدنظر ایشان کنار بکشند!!/خزر آنلاین

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …

One comment

  1. گزینه نماینده مورد اشاره شما برای شهرداری رشت فردی غیر از ثابت قدم است که یواشکی مشغول رایزنی در رشت شده و احتمالاً در دقیقه نود شهردار هم می شود. این فرد نیز مانند ثابت قدم دکتر است و از پشتوانه سیاسی زیادی در تهران بهره مند است.