چاپ مطلب چاپ مطلب

آقایان مسئول حال که به حرف رهبری عمل نکردید و مهار تورم به بهار تورم تبدیل شد، چرا پاسخگوی معضلات پیش روی مردم نیستید؟

آقایان مسئول حال که به حرف رهبری عمل نکردید و مهار تورم به بهار تورم تبدیل شد، چرا پاسخگوی معضلات پیش روی مردم نیستید؟

به کدام مشکل اشاره کنیم ؟ به برداشت ۵۰ میلیون تومان از حساب دهیاران یا فراخوان هزاران نفر دختر از داوطلبان کنکور رشته تربیت بدنی در دانشگاه گیلان بدون جذب حتی یک نفر؟/به قلم مدیر مسئول همای گیلان

از گذشته تا حال به دلایل مختلف کار رسانه را کاری طاقت فرسا عنوان می کردند بطوریکه آن را بعداز کار در معدن ، سخت ترین شغل به حساب می آوردند.اما امروز در کشور ، عدم پاسخگویی مسئولین ،اهمال کاری وباری به هر جهت کارکردن این بزرگواران ، مسئولیت ما را بیش از پیش کرده است . بطوریکه امروز ما مسائل ومعضلات را اهم ومهم می کنیم وبه مهمترها می پردازیم . چرا که اگر همه ی معضلات پیش رو را عنوان کنیم مثنوی ۷۰من کاغذمی شود.

چند روزی است که تماس های مختلفی از سوی شوراها وبخصوص دهیاران داریم که عنوان می گردد ۵۰ میلیون تومان یا بیشتر (بسته به توان حساب دهیاری ) از حساب دهیاران برداشت شده است و کسی در این رابطه پاسخگو نیست و دست بدامن ما شده اند .

ما هم در حالی که گویا شارژ تربیون تریبون داران تمام شده است ویا قناعت در مصرف ان می کنند ویا نگران حنجره خود هستند – شاید هم حنجره ی خود را برای روز مبادا نگهداری می کنند ؛چرا که به زودی اسفندی فرا خواهد رسید- و یا از دید مسئول اجرایی هرچقدر کمتر حرف بزنی بهتر است، به تریبون قلم نظاره می کنیم -هر چند صدای قلم برای مسئولین ما همچون سایلنت گوشی در مواقع استراحت است تا مبادا صدای بلند مزاحم خواب ایشان گردد-

چند روز منتظر ماندیم تا ببینم کدام مسئول پاسخگو‌ می شود تا زحمت از ما رفع شود و این گونه نشودکه ما در این ایام (هفته دولت ) شیرینی و حلاوت خدمات را نادبده بگیریم ، بیشتر مشغول حضور در این مراسم شدیم .حال که به آخر این هفته نزدیک می شویم .ملتمسانه از این مقامات پرسش می کنیم که دلایل این برداشت از حساب دهیاری ها چیست؟مگر می شود بدون اطلاع رسانی برداشتی صورت گیرد؟

نکته جالب این قضیه این است که گفته می شود که دولت به دلیل اشتباه در واریزی ، ۵۰میلیون تومان را کسر نموده است . این در حالیست که دهیاران محترم عنوان می کنند این حجم پول اصلا برای ما واریز نشده است تا ۵۰ میلیون تومان را کم کنند!

اقایان و مسئولین عزیز حال به هردلیلی برداشت شد چرا صادقانه پاسخ نمی دهید تا برخی شبهات در بین برخی از مردم مطرح نگردد؟

به دلیل طولانی نشدن مطلب و خارج شدن از حوصله خواننده ، این موضوع را به همین مقدار بسنده می کنم و به مسئله ی برخی از جوانان تازه دیپلم گرفته یا پشت کنکوری ها اشاره می کنم.

پس از کنکور سراسری ، در کانال سازمان سنجش مطرح می گردد آن دسته از داوطلبانی که در رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان ثبت نام نموده اند، باید در آزمون عملی شرکت کنند . به جرات می توانم بگویم که در دو روزی که پسران ودختران فراخوان شدند هزار نفر هر کدام با واریزی ۳۵۰هزار تومان در هوای گرم بالای ۳۵درجه تابستان همراه با پدر یا مادر حضور پیدا کردند ودر آن هوای گرم وشرجی در آزمون عملی شرکت کردند .اما بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته مشخص شد که دانشگاه فرهنگیان در استان گیلان ، در رشته تربیت بدنی برنامه ای برای جذب حتی یک نیروی دختر ندارد و این دانشگاه فقط خواهان جذب ۶ پسر می باشد .

به دید مسئولین این موضوع آزمون عملی فقط برای جذب معلمان در دانشگاه فرهنگیان نبوده بلکه شرط قبولی در علوم ورزشی هم موفقیت در این آزمون است.

حال پرسش اینجاست وقتی قرار است دانشگاه فرهنگیان برای جذب معلم تربیت بدنی برای دختران هیچ نیروی جذب نکند چرا این مسئله اطلاع رسانی نمی شود تا

جوانانی که با هزاران امید در ان گرما حضور پیدا کرده بودند ناامید و افسرده نشوند؟

ثانیا اگر هدف جذب پول بیشتر نبود چرا بعد از اعلام نتایج ، گذراندن دوره عملی ورزشی فراخوان نشد؟

ثالثا چرا گفته نشد که این سپری کردن دوره عملی ورزشی فقط جهت جذب دانشجویان در دانشگاه علوم ورزشی است نه جذب در تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان؟ !!!

در پایان ، نگارنده به وظیفه خود پرداختم امیدوارم شما هم به وظایف خود بپردازید و‌پاسخ معقولی برای مردم داشته باشید./انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …

No comments

  1. ۱- وقتی نه پولی آمده نه پولی رفته! پس تخلفی صورت نگرفته! فقط دولت از این جیب برداسته گذاسته اون حیب دیکه! چون برای اون حیب دیکه نیازی به حسابرسی و جواب پس دادن نداره!
    ۲- در ماجرای آزمون عملی دختران دو احتمال بیشتر وجود ندارد. یا مسئله کسب درآمد به هر شکل و روش ممکن است و یا عدم تدبیر و بیخردی آقایان!