چاپ مطلب چاپ مطلب

آنچه طرفداران داماش از ماخواستند/یاداشتی از مدیر سایت

اختصاصی همای گیلان:باسلام  خدمت سروران ارجمندآنچه که بنده را به عنوان مدیر مسئول وصاحب امتیاز هفته نامه همای گیلان ومدیر پایگاه خبری وتحلیلی همای گیلان به نگارش این مقاله تحریض  نمودکامنتهای موجود در این سایت از اقصا نقاط گیلان در ذیل گزارش تحت عنوان ” درخواست هواداران داماش گیلان از ابوذر ندیمی!!”به نقل از خزر آنلاین ونیزتماسهایی که از ما خواسته شد تا در سایت مان بیشتر از تیم داماش بگوییم واز نماینده لاهیجان وسیاهکل بخواهیم تا کمک حال داماش باشندبود.باید بگوییم  تیم داماش فقط متعلق به “مردم رشت نیست بلکه نماد اتحاد گیلان وگیلانی است به حق داماش نه تنها موجبات خوشحالی مردم این استان را فراهم می نمود بلکه برندی بود برای شناسایی بیشتر مردم گیلان وقطعا در پیشرفت اقتصاد گیلان بی تاثیر نبود چرا که با فراخوانی بازیگران بزرگ به گیلان- که خود پتانسیل بالایی در بخش اقتصادی دارد- می توانست جذب سرمایه گذار رابه همراه داشته باشد اما صد افسوس که نبود رجال سیاسی کارآمد کشوری در بدنه دولت در سالهای ماضی واقتصاد ضعیف گیلان،(که تغییر نام های  داماش نمونه بارز ی از این عدم تمکن مالی بود) این پیامد را نه تنها برای داماش بلکه  برای ورزش گیلان به همرا داشت چرا که   که این مشکل حتی برای تیم ملوان گیلان هم اتفاق افتاد اما ریشه دار بودن این تیم باعث شد تا جانی بی رمق و مقطعی در این تیم دمیده شودوباید گفت باتوجه به فقط مادی شد ن  فوتبال کشور ورخت بربستن تعصب  ،این  تهدید صد البته در انتظار ملوان هم خواهد بود.

 

بی شک هیچ گیلانی از اتفاق به وجودآمده برای تیم محبوب داماش خوشحال نیست ودل هر علاقمندی از خبرهای موجود مبنی بر انحلال تیم داماش به درد آمده است .بارها  بارها تحرک وجنبش جوانان  امروز وخاطرات  خوب وقلبی جوانان دیروزدر یک بازی فوتبال داماش ،مردم گیلان را به دور هم جمع می کرد ونشان می داد اگرعرق گیلانی به جوش آید خالق موفقیت های  بزرگی خواهندشدواین گردهمایی فقط درامر ورزش  مشهود نیست بلکه مردم غیور این سرزمین بارها در صحنه های سیاسی ،فرهنگی و…نقش آفرینی کرده اند .حال بر خود وظیفه می دانم در قبال خواسته های شما مخاطبین عزیزعلاوه بر اینکه خواسته شخصی بنده نیز می باشد سر تعظیم فروآورده وبرای این تیم حمایت بیشتربخواهیم .البته  حل این مشکل بر همه مردم گیلان لازم است اما بهره مندی ازتوان نمایندگان این استان علی الخصوص نمایندگان فعال که هم ارتباط بالایی دارند وهم در فصاحت وبلاغت سرآمد هستندهمچون ندیمی که خواسته شخصی شماست  ونیز استفاده از پتانسیل دکتر نوبخت  در بدنه دولت ،حمایت استاندار پرتلاش  و تحریک روحیه جهادی مردم این سرزمین می تواند حل مشکل داماش را مرتفع ودل هر گیلانی را شاد نماید.

About

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …

۷ comments

  1. با تشکر از سایت همای گیلان که نگاهتان به مردم و هوادارن هست

  2. بسیار ممنونم که محبت فرمودین و مطلبی درباره داماش استانمون کار کردین ،فکر میکنم که تمام گفتنیهارو رو شما تو این مطلب فرمودین و دوستان عزیزم تو کامنهای مطلب قبلی ،ارائه کردند .
    جا داره که تشکری ویژه ازتون داشته باشم و همچنین خواهشی داشته باشم که تمام مسئولین و نماینده ها و تمام کسانی که میتونند حرکتی به این جسم بی جان بِدَن رو به اتحاد و با هم بودن درمورد این مطلب خاص دعوت کنید.چون تو ۳ سال اخیر بسیاری از مسئولین محترم به صورت انفرادی و تنها، خواستند و یا ادای خواستن رو درآوردند که کاری انجام بشه ،پس محبت کنین همگان رو به با هم بودن ترغیب کنید . . . .

    سپــــــــــــــــــــــــــــااس

  3. تشکر فراوان از مدیر سایت. اونچه که از حمایت سایت های مهم خبری استان از داماش گیلان عاید تیم میشه زدودن تفکر اشتباهی در جامعه هست که حامل این پیامه که داماش گیلان تنها به ادعای هواداران رشتی خود، تیمی محبوب در سطح استان و مایه ی اتحاد مردم آن است. شاید برای مدت ها این دغدغه ی هواداران کم انگاشته می شد و یا حتی نادیده گرفته می شد چون باور عمومی در مسئولان استان این بود که این نشاط سرشار در هواداران گیلانی داماش، گذرا، کم دوام و ضعیفه و گذر زمان اثری از اون به جا نمیذاره.
    از اینکه داماش گیلان به موضوعات دارای اولویت شما اضافه شده، خوشحالیم.

  4. با تشکر از مطلب خوبتون
    امیدوارم در آینده نیز چنین مطالبی که اهمیت بسیار بالایی برای اکثر مردم گیلان دارد بنویسید و تا حصول نتیجه پیگیری نمایید.
    باتشکر

  5. با تشکر از مطلب ارائه شده توسط مدیر سایت همای گیلان
    باید متذکر شد پیرو مطالب مقاله جنابعالی استان گیلان از همه لحاظ محروم و نیازمند حمایت جدی نمایندگان و توجه بالای مسئولین به این استان میباشد .
    و این کار عظیم چه در بخش ورزشی و چه دربخش کشاورزی و صنعتی فقط و فقط از دست نمایندگان گیلانی بخصوص نماینده محترم لاهیجان و سیاهکل جناب آقای مهندس ندیمی مقدور خواهد بود
    با سپاس مجدد از اطلاع رسانی جنابعالی که مثل همیشه به موقع و سر وقت و با انشایی شیوا ارائه میشود
    با تشکر

  6. تشکر از آقای علیپور دوست گرامی از مطلب بسیار خوب و خواندنی حضرتعالی موفق باشید

  7. با تشکر از زحمات آقای علیپور در جهت اطلاع رسانی به جا و دقیق ایشان
    خدا قوت و دست مریضاد