چاپ مطلب چاپ مطلب

اتمام حجت فرماندار رضوانشهر با مدیران و کارکنان ادارات شهرستان در خصوص تزریق دز سوم واکسن کرونا

فرماندار رضوانشهر گفت: با مدیران و کارکنان ادارات شهرستان که از تزریق دز سوم واکسن کرونا امتناع نمایند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، صبح روز چهارشنبه سی و یکم فروردین مهندس سید نادر صفوی در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بیماری کرونای این شهرستان با اشاره به تاکیدات رییس جمهور محترم و استاندار گیلان در خصوص تببین و اقناع سازی و اهمیت تزریق دز سوم واکسن کرونا، تاکید کرد: مدیران و کارکنان ادارات و موسسات و شرکت های دولتی و خصوصی شهرستان ظرف مدت یک هفته نسبت به تکمیل تزریق دز سوم واکسن اقدام نمایند و حسن اجرای واکسیناسیون کارمندان ادارات به عهده رییس اداره مربوطه می باشد، در غیر این صورت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: پرسنل ادارتی که از تزیق دز سوم ممانعت می کنند، حتما هر دوهفته یک بار با تست pcr که مورد تائید شبکه بهداشت و درمان شهرستان می باشد در محل کار حاضر خواهند بود در غیر این صورت برای کارمند مذکور غیبت محسوب گردد.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: شبکه بهداشت و درمان با همکاری سپاه ناحیه شهرستان در قالب طرح شهید سلیمانی اکیپ های سیار واکسیناسیون در ادارات شهرستان به منظور تزریق واکسن را فعال نمایند و در صورت عدم همکاری ادارات با مدیر مربوطه برخورد قانونی خواهد شد.

مهندس صفوی با تاکید بر روند تکمیل تزریق واکسیناسیون از سوی کارکنان اداره آموزش و پرورش و معلمین گفت: رعایت مقررات بهداشتی در مجموعه هایی چون آموزش و پرورش باید به صورت جدی دنبال شود و نباید با عادی انگاری ، زمینه شیوع دوباره بیماری کرونا فراهم شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اصناف با اقشار مختلف مردم سرکار دارد، لذا اداره صمت و اتاق اصناف و روسای اتحادیه های شهرستان به صورت جدی پای کار باشند و بر ثبت کد QR از سوی صنوف اقدام نمایند، در غیر این صورت از ارائه خدمات به اتحادیه ها و واحد صنفی جلوگیری نمایند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد: تمام ادارات شهرستان ملزم به نصب بنر با موضوع واکسیناسیون در جهت اقناع سازی در ورودی اداره مربوطه خود می باشند (اجرای طرح مدیریت هوشمند)، از ارائه خدمات به ارباب رجوع که وضعیت واکسیناسیون آنان کامل نیست یا تستpcr منفی به روز ندارند، پرهیز نموده و افراد را به مراکز تجمیعی واکسیناسیون هدایت نمایند.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: شهرداران با همکاری شبکه بهداشت و درمان یه صورت یک روز درمیان با اعلام عمومی در سطح شهر نسبت به اطلاع رسانی و تشویق مردم در خصوص تزریق واکسیناسیون اقدام کنند.

مهندس صفوی همچنین بر لزوم تبیین و روشنگری و تشویق هر چه بیشتر مردم نسبت به ضرورت تزریق دُز سوم واکسن کرونا، از طریق تریبون های نماز جمعه و جماعات ، رسانه ها ، بخشداران، پایگاه های مقاومت بسیج، دهیاران و شوراهای اسلامی و شبکه بهداشت و درمان و خانه های بهداشت اطلاع رسانی به طور مستمر تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به فرارسید ایام لیالی قدر گفت: با توجه به اینکه شهرستان رضوانشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، برگزاری مراسم شب‌های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود.

جناب سرهنگ محمد پور اسماعیلی فومنی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیز در این جلسه با تاکید بر روند تزریق واکسیناسیون عمومی گفت: سپاه و بسیج با تمام توان در کنار کادر بهداشت و درمان جهت اجرای تکمیل دز سوم واکسیناسیون خواهد بود و خواستار همکاری همه ادارات در این راستا شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …