چاپ مطلب چاپ مطلب

اردوی جهادی وصال بسیج دانشجویی علیرضا ناصحی دانشگاه پیام نور رودسر در روستای کلدره برگزار شد

اردوی جهادی وصال بسیج دانشجویی علیرضا ناصحی دانشگاه پیام نور رودسر

در روستای کلدره برگزار شد

اختصاصی همای گیلان:مراسم اختتامیه اردوی جهادی بسیج دانشجویی علیرضا ناصحی دانشگاه پیام نور رودسر در مدرسه میرزا کوچک خان کلدره با حضور مسئولین سازمان بسیج دانشجویی استان، رئیس اداره آموزش و پرورش رودسر،دهیارو،شورا و مردم روستای کلدره برگزار شد.

4

خانم شهدی مسئول بسیج دانشجویی علیرضا ناصحی دانشگاه پیام نور رودسر در این مراسم ضمن تشکر از حضور مسئولین گفت : در فضیلت جهاد همین بس که خداوند با مجاهدان وارد تجارت شده و جان و مالشان را می خرد و در برابر، بهشت جاودان را با درجات بالا به آنان ارزانی می کند.

مسئول بسیج دانشجویی علیرضا ناصحی دانشگاه پیام نور رودسر در خصوص اردوی جهادی وصال گفت : این اردو از چهارشنبه ۱۲/۶/۹۳ تا یکشنبه ۲۳/۶/۹۳ به مدت ۱۱ روز در روستای کلدره شهرستان رودسر ویژه برادران بسیجی دانشگاه پیام نور رودسر برگزار گردید.

وی بیان داشت : در این اردوی ۱۱ روزه برنامه هایی همچون دیدار با خانواده معظم شهدا، رنگ آمیزی کلاس های سه مدرسه میرزا کوچک خان، معین و سلمان فارسی رضامحله، دیوار نویسی مدارس، ساخت نمازخانه در مدرسه میرزا کوچک خان، پاکسازی محوطه مسجد امام حسین(ع) کلدره انجام شده است.

خانم شهدی برگزاری نماز جماعت، کلاس های آموزشی در زمینه نقاشی، کامپیوتر، حلقه صالحین، پرسش و پاسخ و همچنین برگزاری مسابقات دارت و فوتبال،جلسه قرآنی با حضورحاج آقا علیزاده رودسری و آموزش هلال احمر با تدریس ضیاء تمجیدی را از دیگر اقدامات انجام شده توسط جهادگران پرتلاش برشمرد.

مسئول بسیج دانشجویی شهیدناصحی دانشگاه پیام نور رودسر در پایان ضمن قدردانی ویژه از دانشجویان جهادی که در طول این ایام وقت خود را اختصاص به این امر خداپسندانه داده اند، ازامام جمعه محترم،فرماندار، فرمانده سپاه پاسداران، مسئولین بسیج دانشجویی استان ،مدیر و مسئولین مدرسه میرزا کوچک خان و معین قدردانی نمود.

لازم به ذکر است عنوان نمایم در پایان مراسم از نفرات برتر مسابقات و همچنین از نیروهای پرتلاش اردوی جهادی وصال با اهدا جوایزی قدردانی شد.

About سردبیر ارشد

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …

One comment

  1. خدارا فراموش نکنیم

    سلام.چرا حرف افرادی دیگر را از زبان خانم شهدی بیان میکنید.چرا دنبال به دست آوردن اسم و نشان هستید.زحمت را یک عده دیگر کشیدند بعد اسم این خانم بااخباری که از زبان شخص دیگری که شبانه روزی برای این اردو تلاش کرد بیان شد مطرح میکنید..دنیا را برای خودتان قشنگ کردید و آخرت را نه.
    خدا بالای سر است