از سه شنبه های پرترافیک تا رضایتمندی مردم در دیدار چهره به چهره با شهردار بندرانزلی
عطیه نصرتی اردیبهشت 31, 1398اخباردیدگاهها برای از سه شنبه های پرترافیک تا رضایتمندی مردم در دیدار چهره به چهره با شهردار بندرانزلی بسته هستند263 Views
اختصاصی همای گیلان، سه شنبه های هر هفته روز ملاقات مردمی ودیدار چهره به چهره مسئوولین با مردم است . اما برخی از مسئولین ادارات و سازمانها تلاشی وافر دارند در جهت کسب رضایتمندی شهروندان که یکی ازشالوده های اصلی حقوق شهروندی است.
تلاششان براین است تا این دیدارها راحت تر برگزار شود وبه نحواحسن پاسخگوی مردم باشند و روند بروکراسیهای اداری را به حداقل برسانند.
یکی از این نهادها، شهرداری بندرانزلی است که با مدیریت قوی شهردار خوش فکر و باسابقه درصدد تسریع در روند بررسی مشکلات شهروندان در راستای کسب رضایتمندی حداکثری برامده است.
بطوریکه معمولا ملاقاتهای هفتگی دکتر پورقربان به جهت دسترسی آسانتر شهروندان به واحدهای مختلف شهرداری همچون نوسازی،درامدو.. که درساختمان شهردا ی ناحیه ۱ متمرکز است ، برگزار میگردد.
گفتگوی جداگانه ای با برخی از مراجع کنندگان ملاقات عمومی این هفته با شهردار بندرانزلی داشتیم که کاملا براین مدعا صحه گذاشت و از رضایتمندی حداکثری شهروندان خبرداد.