چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار گیلان در مراسم افتتاح مدارس شهرستان ماسال بیان نمود: محیط آموزشی و مدارس محل نشاط و شادی و اوج گرفتن است.

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال دکتر اسدالله عباسی – استاندار گیلان – پیش از ظهر امروز(یکشنبه، ۱۶بهمن) در آیین بهره برداری همزمان از پروژه های نوسازی مدارس که در روستای خودبچر ماسال برگزار شد اظهار کرد: محیط آموزشی و مدارس محل  نشاط و شادی و اوج گرفتن است.

وی با بیان اینکه این واحد آموزشی به همت خیرین احداث شده است افزود: سعادت الهی است که خیران بخشی از اموال خود را صرف کارهای خیر و به خصوص مسائل آموزشی می‌کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه دختر انقلابی دارای ارزش های برگرفته از باورهای دینی است گفت: دانش آموزان حتما تاریخ ۱۰۰ ساله اخیر را مطالعه کنند.

عباسی با بیان اینکه ما بخشی از تاریخ را مطالعه و بخشی از تاریخ را مشاهده کردیم تصریح کرد: امام خمینی(ره) در ۶۰ سال قبل گفتمان دشمن شناسی و استکبارستیزی را در کشورمان به راه انداختند.

وی با بیان اینکه در مکتب امام حسین(ع) و مکتب امام راحل پرورشو در راستای منویات مقام معظم رهبری تربیت یافته ایم خاطرنشان کرد: روزهای دهه فجر را بر اساس جهاد تبیین باید بیان و فرصت‌هایی را برای دانش آموزان ایجاد کنند و به سوالاتشان پاسخ داده شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ما باید قدر نظام و انقلاب و ولایت را بدانیم و مسیری را که امام و شهدا برایمان ترسیم کرده‌اند را باید طی کنیم اظهار کرد: حاج قاسم خدمات زیادی برای ما در سطح منطقه انجام داده است که باید برای دانش آموزان تبیین شود.

عباسی با اشاره به اراضی ملی افزود: باید تکلیف مردمی که ابا اجدادی در زمین ها زندگی کرده اند اما الان می گویند اراضی برای منابع طبیعی است تعیین تکلیف و به مردم واگذار شود.

وی با بیان اینکه در نهضت ملی مسکن حقیقتا تلاش مضاعفی انجام گرفته است گفت: حدود ۶ هزار و ۸۰۰ نفر ۴۰ میلیون تومان اولیه را واریز کردند و ما حدود هشت هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی را اماده کرده‌ایم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تعهدات ما حدود ۳۰ هزار بوده که ما بیش از ۲۷ هزار از جانمایی ها را مشخص کرده ایم تصریح کرد: باید مشکل مسکن و اشتغال حل شود و این امر از تاکیدات دولت مردمی است.

عباسی با بیان اینکه سد لاستیکی ماسال حدود ۸۵ درصد پیشرفت داشته است که باید سریع به مرحله بهره برداری برسد خاطرنشان کرد: این سد سبب رونق گردشگری در این شهرستان می شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …