چاپ مطلب چاپ مطلب

اسماعیل پور به عنوان فرماندار جدید صومعه سرا معرفی شد

همای گیلان:طی حکمی از سوی رحمانی فضلی، وزیر کشور حسین اسماعیل پور به عنوان فرماندار شهرستان صومعه سرا منصوب شد.

فرماندار جدید صومعه سرا

 

طی حکمی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور حسین اسماعیل پور به عنوان فرماندار شهرستان صومعه سرا منصوب شد.

استاندار گیلان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان صومعه سرا در مجتمع فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا گفت؛ اندیشه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری خدمت به مردم در راستای تحقق بخشیدن به اهداف نظام است.

دکتر محمد علی نجفی افزود؛ کسانیکه دغدغه توسعه استان و کشور را دارند باید از هیچکونه تلاش و کوششی دریغ نورزند و پابه پای مسئولان نظام کشور را به رشد شکوفایی هدایت کنند و اجازه ندهند افرادی خارج از گود تلاش مدیران نظام را نادیده بگیرند و زحمات مسئولان را زیر سوال ببرند.

 اسماعیل پور به عنوان فرماندار جدید صومعه سرا معرفی شد

نجفی در ادامه به جذب سرمایه گذار در استان تاکید کرد و ادامه داد در استان شرایط لازم برای جذب سرمایه گذار باید فراهم شوند تا سرمایه گذاران با رغبت بیشتر در این زمینه سرمایه گذاری کنند و مدیران دستگاها موظف به آماده کردن زیر ساخت ها می باشند .

وی اظهار داشت استان گیلان از امن ترین و با اخلاق ترین استانهای کشور است و تلاش مسئولان گیلان در این زمینه تمام نشدنی خواهد بود.

نجفی با اشاره به پایان اسفند و شروع فصل کشاورزی اظهار داشت برای مقابله با بحران کم آبی و استفاده بهینه از بارش الهی تاکنون ۵جلسه در استان تشکیل شده است و با توجه به اینکه آب سد سفید رود کمتر تراز سال گذشته می باشد باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود

درادامه این مراسم غلامحسین رجبی فرماندار شهرستان صومعه سرا به ارائه عملکرد یکساله خود در این شهرستان پرداخت و گفت ۳۰هزار ۳۶۵نفر که در حوادث برف سال ۹۲دچار خسارت شده بودند به بانکهای عامل شهرستان معرفی شدندکه مبلغ ۲۵میلیارد ریال وام بلا عوض و ۲۰میلیارد ریال تسهیلات به این افراد پرداخت شده است.

 اسماعیل پور به عنوان فرماندار جدید صومعه سرا معرفی شد

وی افزود ۵۰درصد از کارهای لازم برای برطرف کردن مشکلات واحدهای شهرک صنعتی دچار خسارت برف شده بود انجام شده است.

فرماندار صومعه سرا ادامه داد در سال ۹۳ جاری ۳۱۰میلیارد ریال اعتبار به شهرستان صومعه سرا اختصاص یافته است که از میزان ۴۶در صد اعتبارات جذب شده است.

وی ادامه داد نظارت بر پروژه ها و دقت در اجرا از وظایف ما در این شهرستان بوده که به درستی انجام گرفته است.

رجبی با بیان هدف همه مسئولان نظام خدمت به ملت است افزود خدمت به مردم در راستای سرافزازی نظام از اساس کار دولت تدبیر و امید است.

در ادامه این مراسم امام جمعه صومعه سرا گفت؛ هدف تمام پیامبران و امامان اجرا عدالت الهی بود و ۱۲۴هزار فرستاده خدا همه در این زمینه قدم بر داشتند.

حجت اسلام اسماعیل صدیقی افزود مسئولان نظام هم باید با الگو قرار دادن ائمه عدالت الهی را هرچه بیشتر حاکم کنند زیرا نظام جمهوری اسلامی براین اساس شکل گرفته است.

حجت اسلام صدیقی با بیان اینکه عذل و نصب کوتاه مدت مدیران بر پیشرفت شهرستان ضربه می زند ادامه داد این امر عملکرد مسئولان زا زیر سوال می برد و مسئولان استان و کشور باید اجازه فرصت خدمت را به مسئولان شهرستان بدهند تا حاصل تلاش آنها در شهرستان به بار بنشیند

 اسماعیل پور به عنوان فرماندار جدید صومعه سرا معرفی شد

در پایان این مراسم دکتر حسین اسماعیل پور به عنوان فرماندار صومعه سرا منصوب و از زحمات غلامحسن رجبی تقدیر شد./صدای گیلان

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …

One comment

  1. مطلب بسیار خوبی بود.ممنون