چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه شهرستان سیاهکل : اگر به ورزش توجه نشود ممکن است بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی در جامعه شکل گیرد

رئیس ورزش و جوانان شهرستان سیاهکل : ارتقاء جایگاه ورزش صورت نمی گیرد مگر اینکه حمایت مسئولین را به همراه داشته باشد

 به منظور بررسی مشکلات ورزشی شهرستان سیاهکل با حضور مسئولین شهرستانی جلسه ای درمحل  شهرداری این شهر منعقد گردید.

این نشست به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان سیاهکل و حضور امام جمعه ، شهردار و جمعی از مدیران شهرستان و هیات های ورزشی در اتاق شهردار سیاهکل برگزار شد.

در این نشست ابتدا رئیس ورزش و جوانان شهرستان سیاهکل ضمن بیان این مطلب که پیامبر اکرم ( ص) فرمود: فرزندان خود را به خواندن و نوشتن ، شنا کردن و روزی حلال ترغیب نمایید  گفت: در این حدیث سه نکته نهفته است که یک مورد آن توجه به امر ورزش است هرچند اهمیت ورزش در عصر حاضر نسبت به زمان قدیم به دلیل نوع و سبک زندگی بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.

 صالح جلالی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن دهه فجر این اداره به جهت ایجاد نشاط و جشن پیروزی انقلاب برنامه پیاده روی و دوچرخه سواری و مسابقات والیبال و فوتسال در دستور کار خود قرار دارد.

 وی افزود : این اداره به جهت عدم تمکن مالی قادر به خرید جوایز برای کسانی که حائز رتبه یا مقامی در امر ورزش می شوند نمی باشد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان سیاهکل با اشاره به این مطلب که ارتقاء جایگاه ورزش صورت نمی گیرد مگر اینکه حمایت مسئولان را بطلبد گفت : چنانچه به ورزش توجه نشود آسیب های اجتماعی را به همراه خواهد داشت و تاثیرات منفی را برجا خواهد گذاشت.

صالح جلالی اذعان داشت: برای اینکه ورزش شهرستان پیشرفت کند باید برای ورزش درآمدزایی نماییم و این تحقق پیدا نمی کند مگر اینکه درصدی از درآمد کارخانجات و شرکت های را به ورزش تخصیص دهیم.

وی یادآور شد : استخر نیمه کاره این شهرستان، کف پوش در حال منقرض سالن شهدا، عدم برخورداری از ساختمان اداری مناسب، نبود امکانات ورزشی در زمین های واگذار شده از جمله مشکلات ورزش این شهرستان می باشد.


در ادامه امام جمعه  شهرستان سیاهکل گفت : ورزش امر مهمی است بخصوص در جامعه امروزی که فعالیت بدنی بسیار اندک می باشد. در این زمان می طلبد که برای ایحاد سلامت در جامعه توس دولتمردان به امر ورزش توجه اساسی شود.

شیدایی اظهار داشت : باید جوانان را به امر ورزش تشویق و ترغیب نمود زیرا همواره سالم ترین افراد بعد از انسانهای مذهبی  در بخش ورزش مشاهده می نماییم.

وی با اعلام این مطلب که ورزش باعث می شود تا بسیاری از معضلات در جامعه جلوگیری شود اذعان داشت: با توجه به انرژی که در جوانان موجود است اگر به امر ورزش توجه شود ممکن است ناهنجاری های اجتماعی در جامعه به وجود آید.

شهردار سیاهکل : دهه فجر فرصتی است تا با برگزاری مسابقات مردم را به سوی ورزش تشویق نماییم

 انگاه  شهردار سیاهکل گفت : اینجانب و اعضای شورای شهر توجه ویژه ای به امر ورزشی داریم و حاضریم درحد توان و تمکن مالی شهرداری به جامعه ورزشی این شهر کمک نماییم.

عیسی کاظمی اظهار داشت : امیدواریم با نگاه جدیدوتخصصی به امر ورزش مشکلات ورزشی این شهرستان را حل نماییم.

وی افزود : دهه فجر فرصتی است تا ما بتوانیم با برگزاری مسابقات مردم را به امر ورزش  تشویق  نماییم . شهردار سیاهکل تصریح کرد  آن عده از ورزش هایی که زیرنظر شهرداری می باشد کمک مالی به سهولت انجام می گیرد به خاطر همین مساله بود که ما تقاضا نمودیم تا فوتبال همیاری این شهر زیر نظر شهرداری باشد.

در ادامه هر یک از هیات های ورزشی به بیان نقطه نظرات ، پیشنهادات ومشکلات خود پرداختند.

SAM_9280

SAM_9286 SAM_9291 SAM_9292 SAM_9293

SAM_9291

SAM_9280

SAM_9281

 

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …

۴ comments

  1. من خودم ورزشکار هستم امکانات ورزش سیاهکل صفر است تنها راهش این است که ما بخش خصوصی را وارد ورزش این شهر کنیم آقای جلالی باید دنبال افرادسرمایه گذار بومی که در بیرون هستند بگردد تا مشکل ورزش حل گردد وگرنه نشست با بعضی ازاینهاکه خودشان مشکل آفرین هستند برای ورزش به درد نمی خورد

  2. اولا این بزرگ ورزشی آنچنانی که حمید آقا عنوان می کند نداردبلکه کسانی هستند که می خواهند از آنجا نون بخورند

  3. من هم با نظر شما موافق هستم داشتن اعتبار می تواند مشکل ورزش را حل کند ولی باند بازی در پیش بعضی از افراد که خود را صاحب ورزش می دانندباید حل شود

  4. به نظرم تنها با جلسات ورزش سیاهکل حل نمی شود برای حل مشکل ورزش سیاهکل باید مافیایی ورزش را حذف کرد