چاپ مطلب چاپ مطلب

بازگو نمودن دلایل عدم انتخاب شهردار سنگر از زبان یک عضو شورای این شهر

در پی  درج  خبری با عنوان  “آیا این بار شورای شهرسنگردر انتخاب شهردار به توافق می رسند” در سایت پایگاه خبری تحلیلی همای گیلان   حسن محمدی عضو شورای شهر سنگر در تماس تلفنی گفت:متاسفانه به دلیل احترام نگذاشتن دو تن از اعضای شورای شهر سنگر به قانون تاکنون موفق به انتخاب شهردار نشده ایم .

untitled

وی افزود:در ابتدا آقای  فرزانه با پنچ رای عضو شورای اسلامی سنگر  به عنوان شهردار معرفی گردید اما در تاریخ ۹۲/۹/۱۴ نامه ای مبنی بر عدم موافقت با  شهردار شدن نامبرده به ما ابلاغ شدوده روز بعد اعضای محترم تصمیم بر انتخاب گزینه دیگری گرفتند و در تاریخ ۹۲/۹/۲۷د رمورد انتخاب گزینه های مطرح شده (عباس نژاد وپور حسین )نشستی برگزار شد  که در آن جلسه عباس نژاد سه رای وپورحسین دو رای کسب نمودند  وحتی  رئیس شورای شهر به عنوان اعتراض جلسه را ترک نمودند اما چون نامه مصوبه باید با امضای رئیس ویا نائب رئیس به مراجع ذی ربط ابلاغ گردد متاسفانه معرفی عباس نژاد عملا امکان پذیر نبود.

عضو شورای شهر سنگر با بیان اینکه بسیاری از مشکلات موجود توسط فرزانه سرپرست شهرداری رقم خورده است اظهارداشت:فرزانه با وعده های دروغین وتوهم زا قصد دارد تا نظر افکار عمومی را به سوی خود جلب نماید.

محمدی افزود:نمی دانم چرا با توجه به  اینکه پنچ بار دستورانتخاب شهردارجدید از سوی فرماندار محترم به رئیس محترم شورای اسلامی ابلاغ شده بود بازهم آقای فرزانه به تشویش اذهان عمومی می پردازد وعنوان می کند به زودی صلاحیت من تایید می شود ومن به عنوان شهردار به کار خود ادامه می دهم .اما با توجه به اینکه وی  سرپرست شهرداری می باشدو حق برداشت پول  پروژه های عمرانی  که در حساب شهرداری مسدود است را ندارد، کارهای عمرانی در شهر متوقف شده است واین مردم وشهر است که متضرر می شوند. گویا برای نامبرده شهر مهم نیست بلکه با امتیاز دادن به دیگران قصد دارد نظر افکار عمومی را به سوی خود جلب نماید .

وی تصریح نمود:در شرایطی که دو نفر از اعضای محترم از امضای استعلام آقای عباس نژاد خودداری می نمودند ما سه نفر با توجه به تاکید فرماندار،معاونین فرمانداری ،بخشدار وامام جمعه سنگر مبنی برایجاد اتحاد، از حق خود گذشتیم وهمچنین با بزرگواری آقای عباس نژاد مبنی بر استعفا،فرد دیگری را به عنوان شهردار با سه رای انتخاب نموده ایم اما الان بعضی ها با گرفتن امضا ،قصد نگهداری آقای فرزانه را دارند وعنوان می نمایند شخص معرفی شده جوان است وتجربه لازم را ندارد. آنچه مسلم است  برای این دو نفر عضومحترم شورا رای اکثریت مهم نیست اما برای ما تمکین از قانون ونظام اصل است  وبا توجه به شرایط به وجود آمده برای آقای فرزانه صلاح نیست حتی اگر صلاحیت خود را هم بگیرد به عنوان شهردار خدمت نماید.

عضو شورای شهر سنگردر ادامه تاکید نمود:جامعه امروز ،جامعه مدرن وپیشرفته است لذا باید افرادی جوان وبه روز، به عنوان مسئول انتخاب شوند نه افرادی همچون آقای فرزانه با ۳۲ سال سابقه کار !که خود بار مالی برای شهرداری دارد.

محمدی یادآور شد:فرد جوان معرفی شده برای شهرداری دارای مدرک تحصیلی لیسانس عمران وفوق لیسانس جغرافیای شهری می باشد بنابرین می تواند خدمات شایان توجهی از خود  برای شهر برجا بگذارد.

وی عنوان کرد:ما از مردم فهیم شهر سنگر خواستاریم تا نقل قول های  دروغ عنوان شده  را قبول نکنند وحاضریم در حضور جناب فرزانه به سوالات مردم پاسخ گو باشیم .

عضو شورای شهر سنگر خاطرنشان کرد :نامه عدم موافقت با شهردار شدن آقای فرزانه توسط معاونت محترم امور هماهنگی مهندس آقاجانزاده برای ما ابلاغ شده است.

About

Check Also

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران روزنامه جمهوری اسلامی …

۸ comments

  1. بد نیست آقای محمدی فرصتی رافراهم کندتا به پاره ای از شبهات پاسخ داده شود.نفهمیدیم گناه مردم چیست؟

    • از وقتی که فرزانه اومدهمشخص شده که آقای محمدی کلی پول عوارض آپارتماناشو به شهرداری بدهکاره و از طرفی شهرداری خودش کلی ماشین آلات سنگین داره اما در این مدت همه رو از آقای محمدی کرایه میکرده!!!!!!!!!!پس قضیه روشنه که از کجا آب میخوره

  2. من اگر جای آقای فرزانه بودم بخاطر شهر خودم کناره گیری می کردم .دیدار تا موقع انتخابات شورای محترم.

  3. شورایی که نتواند اختلافات را کم کند وبه مردم توجه نماید باید که تا الان شهردار نداشته باشد

  4. از مدیر سایت می خواهیم تا از گروه مخالف هم گزارشی تهیه نماید تا مردم بفهمند تعلل از کجاست

  5. با سلام نمیدونم این آقای فرزانه از این شهر چی میخواد بابا نضام تو رو قبوا نداره حالا تو هی بورو از میوه فروشی ها ….. و غیره امضاء جم کن اگه راست میگی برو از یک امام جمعه امضا بگیر و بگو آدم سالمی هستی نه از این مردم که اصلا نمیدونن چی رو دارن امضاء میکنن هر چی کار کردی بسه دیگه آقا توتکابون بهت بد گذشت مگه؟؟؟؟؟ تو رو خدا بس کن

  6. من در هیچ جا ندیدم که یک نفر سه تا رای بیاورداما حرف دو نفر دیگه به کرسی بنشید

  7. شهری که گزینه های شهردارش فرزانه و پورحسین باشه همون بهتر که شهردار نداره