چاپ مطلب چاپ مطلب

با پیشنهاد رییس شورای عالی استان: استاندار گیلان افزایش تعرفه نظام مهندسی در روستاها را متوقف کرد

همای گیلان: استاندار گیلان با پیشنهاد رییس شورا عالی استان افزایش تعرفه نظام مهندسی در روستاها را متوقف کرد. ‎با پیشنهاد حامد عبدالهی رییس  شورای عالی استان گیلان افزایش تعرفه نظام مهندسی در روستاها قرار که قرار بود از امروز سی ام دیماه اجرا شود توسط دکتر سالاری استاندار گیلان متوقف شد.

 

در جلسه اعضای شورای عالی استان با استاندار گیلان در ۲۶ دیماه یکی از مواردی که توسط حامد عبدالهی بعنوان مشکلات ساخت و ساز در روستاها و عامل مهاجرت روستاییان به شهر اعلام گردید مساله افزایش تعرفه نظام مهندسی از ۱۲۰.۰۰۰ ریال به ۳۰۰.۰۰۰۰ ریال یعنی حدود ۱۲۰ درصد بود که استاندار گیلان دستور توقف این مصوبه را صادر نمود تا در اولین فرصت با کارشناسی اصولی بررسی گردد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …

۳ comments

  1. با این مصوبه و تاسی که دکتر سالاری از نوشته ها و مقالات این سایت میشه فرق سایتها رو تشخیص داد ، سایتهایی که حاضر خورن و به اخبار و اطلاعاتی که همه کس میتونن دسترسی داشته باشن و یا مثل یعضی پایگاه خبری که شده محل تبلیغ یک یا دونفر خاص و اگه هروز حرفی از ایشون درج نکنن که تو همه مسایل خودشو کارشناس میدونه ، روزشون شب نمیرسه !!!
    وجود پایگاه خبری و تحلیلی مثل همای گیلان که با حضور کارشناسان و تحلیل های واقعی گرایانه کمک به استان میکنن نه مثل خیلی از پایگاه ها که فقط انتقاد کردن و حرفهای قشنگ و دست به دست کردن اخبار رو بلدن.
    خسته نباشین جمیع فرهیختگان و اساتید همای گیلان الحق که این اسم برازنده شماست .

  2. سلام آقای علی پور انسانی معتدل ، بی ادعا ودارای دانش خوبی هستند همین عوامل موجب موفقیت ایشان شده است

  3. همای گیلان دارای قلم خوب. تیترهای مناسب انتخاب می کند به موضوعات خوب اشاره می نماید ودلسوزانه قلم می زند