چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار رودبنه در جمع خبرنگاران : با توجه به سعی و تلاش برای توسعه رودبنه از همکاری با چنین فرماندار ساعی و توانمند لذت می برم

اختصاصی همای گیلان: مهدوی بخشدار رودبنه به مناسبت روز خبرنگار نشستی با اصحاب رسانه برگزار نمود.
مهدوی روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب قلم تبریک گفته و افزود: خبرنگاران افرادی منصف و نقاد هستند که می توانند جامعه را رو به جلو سوق دهند.

photo_2016-08-07_20-19-54
بخشدار رودبنه خبرنگاری را بسیار مقدس دانست و اضافه کرد: اندیشه در قلم نمایان می شود و اندیشه ها برای ماندگاری باید به قلم بیاد.
وی بیان داشت: قلم باید در خدمت فرهنگ باشد .
مهدوی با بیان اینکه خبرنگاری کار بسیار سختی است عنوان کرد: امروز فضای مجازی موجب تسریع در خبر رسانی شده و ارتباط امروز دنیا آنی است که می تواند موجب تبادل علمی نیز شود.
بخشدار رودبنه فرماندار لاهیجان را فردی پر کار و پر تلاش دانست و گفت: بسیار علاقه مندیم تا از توان وی در این بخش و شهرستان استفاده کنیم.
وی افزود: با دانش فنی و کارشناسی امورات توسعه بخش را پیگیری می کنم  و در راستای سیاست های دولت گام برخواهم داشت.
مهدوی اظهار داشت: این دولت، دولت خرد و اندیشه است و در این بخش خدمات خوبی انجام داده است که مهمترین آن گاررسانی به همه روستاهای این بخش است.
وی یادآور شد در دولت گذشته پول فراوانی وجود داشت اما این دولت با وجود پول کمتر اقدامات بزرگتری را ارائه نموده است.
بخشدار رودبنه خاطر نشان کرد: کشور می بایست برنامه محور باشد و من نیز دست سرمایه گذاران را می فشارم و ازسرمایه گذاری آنها استقبال می کنم.

photo_2016-08-07_20-19-41 photo_2016-08-07_20-19-43

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

شهردار سیاهکل گفت: تمام تلاش ما این است تا پایان فصل گرما بیش از ۱۰۰هزارمترمربع از معابر خاکی شهر سیاهکل با ارزش ریالی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان آسفالت شود

شهردار سیاهکل گفت: تمام تلاش ما این است تا پایان فصل گرما بیش از ۱۰۰هزارمترمربع …