چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار مرکزی لاهیجان: بالاترین شان یک مسئول ،خدمت صادقانه و بی منت به مردم است /بخش مرکزی لاهیجان از بخشهای قابل توجه استان است

اختصاصی همای گیلان:بخشدار مرکزی لاهیجان طی گفتگویی به بیان گزارشی از خدمات انجام شده واقدامات فرارو ودر دست اجرای این بخش پرداخت .
حجت حاجی پور گفت :این بخش با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰۰۰ نفر ،دارای ۱۴۰روستا ،۵مرکز دهستان ،۱۰۰دهیاری و۳۴۶ نفرعضو شورای اسلامی روستایی میباشد.

بخشدار
وی افزود : نظر به اینکه بخش مرکزی لاهیجان یکی از بخشهای قابل توجه استان است لذا حل مسائل و مشکلات این بخش توجه و دقت بیشتری می طلبد و ما در تلاش هستیم که بتوانیم وضعیت ارائه خدمات در روستاههای بخش مرکزی به مردم شریف را بهبود ببخشیم و اعتماد و وشوق بیشتری در مردم بوجود آوریم و در این راستا اعتقاد داریم زمانیکه گفتار ما بر اساس صداقت و عمل ما بر اساس تدبیر باشد اعتماد واقعی مردم نسبت به عملکرد ما بیشترخواهد شد .
بخشدار مرکزی لاهیجان خاطر نشان کرد :ما بالا ترین و مهم ترین شأن یک مسئول را در نظام اسلامی در خدمت صادقانه و بی منت به مردم می دانیم و تمام تلاش خود را در این راستا -که یکی از شعارهای محوری دولت محترم نیز می باشد- بکار خواهیم بست . حاجی پور ادامه داد : در حوزه ارائه خدمات در بخش مرکزی با حمایتهای بسیار خوب استانداری محترم از جمله اداره کل امور روستایی و پیگیریهای موثرمهندس ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی و ارائه طریق مناسب مهندس کسرائی فرماندار محترم و همدلی و همکاری ادارات مربوطه و دهیاران پر تلاش و شوراها ی اسلامی وهمکاری خوب وصمیمانه شورای بخش مرکزی در حوزه بخش شاهد تحول ،رشد و شکوفایی در عرصه های متعدد بوده ایم .در همین راستا تعداد ۸۸ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مندمی باشند و تعداد ۴۶ روستا نیز تا پایان سال با پیگیریهای مجدانه مسئولان مربوطه گاز دار می شوند.
وی یاد آور شد : در حوزه آب شرب تعداد ۹۴ روستا بهره مند و مابقی بر اساس اولویت هااجرا میگردد و در بخش راه حدود ۲۰۰ کیلو متر راه آسفالته و بر اساس تفاهم منعقده ۷۰ کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام می باشد.
بخشدار مرکزی لاهیجان اضافه کرد : تعداد ۱۱۶ روستا دارای طرح هادی بوده و ۱۲ روستا نیز در دست اقدام است
و تمامی این خدمات و اقدامات صورت گرفته مبین این موضوع است که خادمین مردم از هیچ تلاش و کوششی در جهت رضایتمندی خداوند سبحان و مردم عزیز دریغ نخواهند ورزید.
حاجی پوردر پایان گفت:اینجانب خودرا همیشه مدیون این مردم می دانم و با قبول مسئولیتم بعنوان بخشدار خود را مدیونتر می دانم .آنهم به دو علت یکی سلسله وظایفی که به عنوان بخشدار بعهده دارم و دیگری اینکه عنوانی که با خود به یدک می کشم همین که بگویئد بخشدار فرزند شهید است رسالت مرا در جهت خدمت به مردم صد چندان می کند.

About سردبیر ارشد

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …